נסטלה מעלה ביום שני ה-27/8/07, קמפיין חדש לדגני הבוקר האני נאט צ'ריוס. הקמפיין, תחת הסיסמא "חוזרים לבית הספר עם האני נאט צ'ריוס" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ-800 אלף ש"ח.
בקמפיין החדש, ניראה טל מוסרי כשהוא מתעורר לקולות זמזומי הדבורה לבוקר חדש. הדבורה המצויירת מזכירה לו שהחופש הגדול נגמר. הדבורה מציעה לטל להתחיל את היום עם האני נאט צ'ריוס, כי האני נאט צ'ריוס עם דגנים מלאים ודבש זה בדיוק מה שהוא צריך כדי להתחיל את השנה החדשה עם אנרגיה. הדבורה מאחלת לכל הילדים שנת לימודים עם מעט שיעורים והרבה חברים.
הקמפיין החדש מעביר מסר של המון אנרגיה לקראת שנת הלימודים החדשה. מחקרים מוכיחים כי מי שאוכל דגנים מלאים מקבל המון אנרגיה לאורך זמן. מנה של דגני האני נאט צ'יריוס עם חצי כוס חלב מספקת כ-170 קלוריות.