נביעות עולה בקמפיין חדש לנביעות+ לבחירת הטעם המועדף על הצרכנים: אפרסק או תפוח עדין. הקמפיין בהשקעה כספית של 1,500,000 ש"ח, יעלה בשילוט חוצות.
הקמפיין מעלה שאלה בפני הקהל "איזה נביעות+ יותר טעים?" ומזמין את קהל הצרכנים להתקשר ולהשפיע. השילוט מחולק לשלושה שלטים שונים: אחד שמציג את השאלה ושני שלטים שקוראים לבחור כל אחד בטעם אחר.
נביעות+ מים מינרליים בתוספת ויטמינים מקבוצות B ובטעמים עדינים הושק לפני כשנה ומאז זכה במקום 1 בתחרות מוצר השנה 2006 בתחום המשקאות ובמקום 1 בתחרות האפי על מהלך שיווקי מוצלח בתחום המזון והמשקאות .