לקראת תקופת החגים יוצאת מי עדן בקמפיין, המבוסס על מהפיכת החופש בשירות "מי עדן עד אלייך". המהפכה עליה הכריזה החברה לאחרונה, מציעה לראשונה בישראל פתרון מים מינרלים טבעיים עד הבית, ללא כל התחייבות לתקופת זמן וללא התחייבות לצריכת כמות כדים.
במרכז הקמפיין יתוקשר מבצע ייחודי לתקופת החגים, אשר במסגרתו כל המצטרף לשירות "מי עדן עד אלייך", יקבל 72 בקבוקים אישיים מתנה.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מציינת כי: "מהפיכת החופש של מי עדן עולה שלב בחידוד מסר החופש ללקוח. החברה מבינה את חשיבות פתיחת השנה החדשה בטבעיות ובשמירה על אורח חיים בריא, ומציעה מבצע אטרקטיבי לתקופה זו. כעת אין שום מניע, שכל מי שצורך היום מים מינרליים טבעיים לא יצטרף לשירות 'מי עדן עד אליך'. תנסו ותראו!."
הקמפיין, תחת הסלוגן: "להתחיל את השנה עם הפתעות טבעיות", באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט בהשקעה של כמיליון ש"ח.