מגה בעיר יוצאת בקמפיין חדש המפרסם את מדיניות מימוש רב- תו במגה בעיר וזאת באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ (SMG).
הקמפיין מדגיש כי רשת מגה בעיר, מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לממש את תווי הקנייה ולקבל עבורם 100% משוויים, יתרון עצום לקונים בחג.
אביטל גינסברג- מנכ"ל פרסום שטרית גרופ: "במסגרת קונספט הרשת החדשה מגה בעיר- זול בעיר, הרשת באה לקראת הקונים בכל אחד מהקטגוריות. עקב הוצאות החג המרובות, קונים רבים מממשים בימים אלו את תווי הקנייה שקיבלו. הקמפיין מזכיר כי יהיה זה רווחי לעשות כן במגה בעיר. רוב הצרכנים מקבלים את האינפורמציה לגבי שווי התו רק כאשר הם בקופה ואין בידם הרבה ברירות."
עלות הקמפיין: 300,000 דולר.
הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, רדיו, תחנות אוטובוס ושילוט בנקודות המכירה.