X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיקרוסופט
▪  ▪  ▪
[צילום: www.microsoft.com]

מיקרוסופט ישראל מכריזה היום על השקת התוכנית העולמיתPC Office Ready בארץ שתאפשר לראשונה לרוכשי מחשבים חדשים לקבל את חבילת היישומים Office 2007 מותקנת מראש על המחשב, ולהתנסות בה קודם לרכישתה. משך תקופת ההתנסות הוא 60 ימים, ובמהלכם יתאפשר לרוכשי מחשבים חדשים להתנסות בצורה בלתי אמצעית בחבילת ה-Office החדשה ובסיומה להחליט אם ברצונם לרכוש אותה. כ-250,000 רוכשי מחשבים חדשים יהיו זכאים להטבה החדשה בשנה הקרובה בלבד.
מיקרוסופט נענתה במהלך הזה לבקשת לקוחותיה, כפי שעלו בסקר עולמי שקיימה החברה בשנה האחרונה בקרב רוכשי מחשבים חדשים ממגזר העסקים הקטנים והמשתמשים הביתיים. בסקר התגלה כי הלקוחות היו מעדיפים לקבל לניסיון את המהדורה החדשה ביותר של חבילת היישומים Office כשהיא מותקנת מראש במחשב האישי שלהם.
התוכנית החדשה מבוססת על שיתוף פעולה רחב היקף בין מיקרוסופט לבין יצרניות המחשבים הבינלאומיות HP ו-Lenovo וכן מאות בוני ומשווקי מחשבים ברחבי הארץ הפעילים במגזר העסקי ובמגזר הפרטי. המשווקים יתקינו מראש בכל מחשב חדש שימכרו גרסת נסיון של חבילת היישומים Office 2007, כאשר במהלך 60 הימים לאחר קניית המחשב יכול הלקוח לפנות למשווק המחשבים ולהתקין תמורת תשלום גרסה של Office 2007 בהתאם לבחירתו.
במהלך החדש נכללות גרסאות חבילת ה-Office הבאות: Office Basic 2007, Office Small Business 2007, ו-Office Professional 2007.
חבילת היישומים Office 2007, שהושקה בתחילת השנה, מספקת יסודות תוכנה משרדית למשתמש הביתי והעסקי, ומאפשר למשתמשים ביצוע משימות מהר יותר ובקלות רבה יותר. במחקרים שערכה מיקרוסופט בקרב קבוצות מיקוד של משתמשי Office 2007 מתברר כי: 83% מהמשתמשים סבורים שיידרשו להם יומיים עד שבועיים בלבד ללמוד להכיר את ממשק המשתמש החדש של התוכנה; 79% מהמשתמשים סבורים שממשק המשתמש החדש ישפר את הפרודוקטיביות שלהם; וממשק המשתמש החדש מצמצם ב-60% את מספר הלחיצות במקלדת ו-65% בתנועות העכבר בעת ייצור מסמכים חדשים לעומת הגרסאות הקודמות.
עדי אייל, סמנכ"ל השיווק במיקרוסופט ישראל מסר כי: "המהלך החדש מיועד להגדיל את אפשרויות הבחירה של הצרכן, שלראשונה יוכל להנות מחבילת Office 2007 החדשה מותקנת להתנסות על מחשב חדש במועד רכישתו. המהלך יאפשר למשתמשים במגזר העסקי והביתי להתרשם מחבילת Office 2007 החדשה, מהידידותיות שלה והיכולת להפיק מסמכים ברמה מקצועית גבוהה ובאיכות חסרת תקדים." עדי אייל הוסיף כי "המהלך חייב את מיקרוסופט ושותפיה בהכנה ממושכת ונרחבת של השוק, מתוך הנחה שהדבר ישרת בסופו של דבר את הצרכן, ויאפשר לו חווית משתמש טובה יותר ויכולת לקבל החלטה צרכנית אודות רכישתה של חבילת ה-Office החדשה על בסיס שימוש ונסיון בלתי אמצעי."

תאריך:  04/09/2007   |   עודכן:  04/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il