מוזיאון ישראל ירושלים, עולה בקמפיין גלויות באמצעות הגלויה של שלי הכולל סידרת גלויות מרהיבות של עבודות מתוך אוסף אומנות סינית עכשווית הנקרא MADE IN CHINA לרגל הצגתו במסגרת תערוכה חדשה במוזיאון. הגלויות יופצו ב-700 נקודות בכל רחבי הארץ. ההיקף המוערך של הקמפיין, נאמד בכ-5,000 דולר והוא יעלה בסוף השבוע הקרוב.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי מסרה כי: "אנו גאים בבחירה של מוזיאון ישראל אשר מעניק לנו הזדמנות לקדם אומנות בקרב קהל היעד הצעיר שלנו הנחשף למדיום הגלויות. מדובר באומנות עכשווית העולה בקנה אחד עם גישתנו התרבותית במדיום זה אשר רבים מהנחשפים אליו הנם צעירים שוחרי אומנות אשר יהוו קהל חדש וצעיר למוזיאון".
התערוכה כוללת כמאה עבודות מאוסף אסטלה, אחד האוספים הגדולים בעולם של אמנות סינית עכשווית.
בתערוכה מוצגים רישומים, ציורים, פסלים, תצלומים, ועבודות וידאו ומיצב שיצרו שישים אמנים. בראייה חודרת היא בוחנת את הזרמים הרבים באמנות הסינית העכשווית ונותנת מבוא לתרבות חזותית שעושה את דרכה, לעמדה חשובה בזירת האמנות הבינלאומית. כשם שהאמנות הסינית העכשווית מעוררת עניין רב במערב, כך משכילים יוצריה לנצל מדיוֹת, טכניקות וצורות ביטוי שפותחו מחוץ לארצם. פריצתה של האמנות הסינית העכשווית משקפת את הגלובליזציה של האמנות ואת כוחה היצירתי של מדינה שנתונה בתהליך של שינוי עמוק, והיא עוד עתידה למלא תפקיד חשוב בתחומים רבים במהלך המאה ה-21.
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ-12 שנים על-ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב-800 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. החברה מאמינה כי פרסום שאינו נוגע לא פוגע ולכן יוצרת קריאיטיב ייחודי המותאם למוקדי החלוקה לקהל צעיר, בהם מתבצעת הפעילות.