X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מאז עלה לרשת בשבוע שעבר, קמפיין "דור 3 לכולם" של פלאפון, בכיכובו של איש העסקים ארקדי גאידמק, נכנסו לעמוד הקמפיין באתר החברה למעלה מחצי מיליון גולשים, אשר הגישו לארקדי גאידמק למעלה מ-200 אלף הצעות שונות למכירת חפצים, נכסים, רעיונות וכו'.
הקמפיין האינטרנטי, אשר הופק על-ידי חברת סאצ'י אינטראקטיב, חברת האינטראקטיב של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, עלה במקביל לטלוויזיה גם באינטרנט. הקמפיין, מזמין את הגולשים לנסות ולמכור לארקדי גאידמק מכל הבא ליד. בתום תהליך המכירה האינטראקטיבי, הגולשים מגלים כי איש העסקים הממולח אינו מוכן לרכוש דבר מכיוון שחברת פלאפון מאפשרת ללקוחותיה לקבל מכשיר דור שלישי בחינם.
בין ההצעות הפופולריות אשר הוצעו באתר הבית של החברה לאיש העסקים גאידמק: הצעות למכירת נדל"ן, קבוצות כדורגל ומכשירי חשמל. מספר גולשים ניסו למכור את בני הזוג שלהם ואף את האימהות שלהם. הענות רבה נרשמה גם למכירת חיות מחמד ואיברים שונים מגופם של הגולשים.
הקמפיין מתפרסם באתרים וואלה!, Ynet, ONE וספורט5 ואף זוכה לתפוצה ויראלית יוצאת דופן של גולשים הנהנים לשלוח אותו לחבריהם. הקמפיין יהיה באוויר למשך מספר שבועות.
לדברי דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, קמפיין האינטרנט ממשיך את הקונספט הפרסומי של קמפיין הטלוויזיה, המתבסס על דמותו של ארקדי גאידמק הידוע כאיש עסקים "הקונה הכל". הקמפיין האינטראקטיבי מאפשר לגולשים לפנות ישירות אל איש העסקים, פעולה אשר מעצימה את אלמנט הפרסונליזציה ומועברת עם הרבה הומור, המעודד בין היתר הפצה ויראלית בקרב הסביבה הקרובה וחברי הגולשים.

תאריך:  18/09/2007   |   עודכן:  18/09/2007
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
רשימות קודמות
נורית כהנא
- הודעה מטעם משרד החינוך
איילת אליעזרי
- הודעה מטעם בית איזי שפירא
חנן זיסו
- הודעה מטעם האגודה הישראלית לכירופרקטיקה
עדנה דור-און
- הודעה מטעם בי"ס מעוף
לי ליבר
- הודעה מטעם עיריית ראש העין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il