X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגלויה של שלי
▪  ▪  ▪

שלי רוקח, מנכ"ל חברת הגלויה של שלי, הודיעה היום על השקת קו חדש של גלויות אליהן מצורפת מתנה. הקו החדש יאפשר ללקוחות לפרסם על גבי גלויות הכוללות מסר פרסומי בתוספת שי סמלי המוצמד לגלויה. קו זה מצטרף לפורמטים קיימים אותם השיקה הגלויה של שלי במהלך השנים ושהפכו לנכסי החברה, ביניהם גלויות הרכבה, גלויות פלסטיק, גלויות SMS ועוד.
חברת ישראכרט היא המפרסם הראשון העולה בקו הגלויות החדש עם קמפיין לקמפוסכרט, כרטיס אשראי לסטודנטים, הכולל עיפרון ממותג המוצמד כמתנה. לאחרונה התקשרה חברת "הגלויה של שלי" עם מספר יצרנים איכותיים במזרח הרחוק במטרה לייצר מוצרים ייחודיים ולאפשר ללקוחות החברה לקבל פתרונות למתנות שיצורפו לגלויות ולקד"מ בכלל, בעלויות נמוכות, דבר אשר יאפשר הפצת מסה גדולה של אביזרי פרסום בחינם. הקמפיין עולה לקראת שנת הלימודים האקדמית על גבי כ-50 אלף גלויות בכ-700 נקודות בכל רחבי הארץ ומהווה יריית פתיחה לפרסום ישראכרט לסטודנטים בשנה החדשה. ההיקף המוערך של הקמפיין, נאמד בכ-30 אלף דולר והוא יעלה בסוף השבוע הקרוב.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי מסרה כי: "קו הגלויות החדש מהווה מתיחה נוספת של גבולות היצירתיות, אותם אנחנו מנסים לחצות בכל פעם מחדש כחלק מגישתנו הדוגלת ביצירת הפתעה ומעורבות אמיתית עם הציבור הרלוונטי הנחשף לקמפיין. הצרכנים הנחשפים לגלויות למדו לחפש את אותם "גימיקים" על גבי המתקנים ולכן מתפקידנו לייצר עבורם ריגושים חדשים כל פעם מחדש. מחלקת הקריאיטיב של החברה, פועלת נמרצות ליצירת קריאיטיב פורץ דרך, מתוך ידיעה כי גם המפרסמים וגם הנחשפים מצפים מאיתנו להביא את הדבר הגדול הבא. תחום יבוא מוצרי הקד"מ בארץ הפך למשעמם נורא, אצל רבים בארץ ניתן למצוא את אותם מוצרי פרסום החוזרים על עצמם שוב ושוב, ללא שום חידוש. במשך חודשים ארוכים חיפשנו יצרנים שיכולו להיענות לדרישתנו לייצר מוצרים נבחרים וכיום אנו מקושרים עם מספר יצרנים איכותיים במזרח הרחוק ובישראל דבר המאפשר לנו ליצר עבור לקוחותינו מוצרי פרסום ייחודיים שיצורפו לגלויות, בעלויות נמוכות ליחידה ובאיכות גבוה. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת ישראכרט הוא פורץ דרך. מדובר בחברה אשר מבינה בחשיבות הפרסום לקהלי יעד ממוקדים ומשתמשת במדיום הגלויות כדי לדבר אל הצרכנים שלה 1:1. בשנה האחרונה הפקנו עבורם כ-10 קמפיינים שונים לקהלי היעד ולכולם נרשמה הצלחה אדירה. בקמפיין הזה שקדנו 3 חודשים על פרויקט המהווה מחוז חדשנות ויוצר שיח אמיתי עם קהל הסטודנטים בישראל תוך שימוש במוטיבים מעולם התוכן שלהם."

תאריך:  20/09/2007   |   עודכן:  20/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il