חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית סיטרואן לישראל, פותחת ביום חמישי בקמפיין חדש לאחת ממכוניות המיני הסקסיות בישראל - סיטרואן C3, בעלות של כמיליון שקל.
במסגרת הקמפיין, אותו הפיק משרד הפרסום זרמון גולדמן, יתבקשו גולשי האינטרנט שיכנסו לאתר לשלוח תמונה שלהם עם בת זוגם בתוספת פיסקה קצרה המציינת מדוע היא האחת עבורם. התמונות והמשפטים יופיעו באתר שנפתח במיוחד עבור הקמפיין וידורגו על ידי הגולשים. הפיסקה שתיבחר במקום הראשון תזכה את שולחו ובת זוגתו בפרס מרשים: טיסה ושבוע שהייה בפריז, עיר האורות והרומנטיקה, ומכונית סיטרואן C3 צמודה לכל תקופת השהייה.
את קמפיין האינטרנט ילווה קמפיין מודעות בעיתונות המודפסת בו יראה זוג ביום כלולותיהם, כאשר החתן בורח מהכנסיה לזרועותיה של ה-C3 וברקע הסיסמא: "She's the one".
על המכונית: ה-C3 היא נציגתה הגאה של סיטרואן בקטגוריית מכוניות המיני הנחשבות למכוניות עירוניות ומתאימות לזוגות ומשפחות קטנות.
עיצובה של המכונית הכולל קווים עגולים ומראה מקומר והתנהגות הכביש שלה משדרות שובבות וחן. משטחי הזכוכית ברכב גדולים לעומת רכבי מיני אחרים מה שמעניק לנוסעים חווית נסיעה ייחודית. ה-C3 היא ללא ספק מכונית שנראית אחרת ומעוררת הרבה תשומת לב, על כן היא זוכה להערכה רבה.
המכונית מצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר, 2 כריות אוויר, ABS, רדיו דיסק אינטגרלי מקורי נשלט מההגה, מזגן, גלגלי מגנזיום, מערכות ההגנה האקטיבית המתקדמות ביותר ועוד.
מחירה של C3-X עומד על 107,990 שקלים והיא מוצעת כעת עם תוכנית מימונית אטרקטיבית: 1500 שקלים לחודש בפריסה של 36 חודשים עם מקדמה ותשלום בסוף ההלוואה של 30000 שקל.