מימון ישיר בקמפיין חדש למימון רכב באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מוערך בכ-300,000 דולר ויכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט למשך כחודש.
סרטון הקמפיין, שסיסמתו: "לא שמים מזומן על האוטו", מציג את הדמות שהפכה לאחת הזכורות לאחרונה, ג'ק רובינזון, בגילומו של השחקן שמוליק לוי. ג'ק רובינזון עומד באתר פתוח ומסביר למצלמה כי הוא יצא לשטח כדי להוכיח מדוע לא כדאי לקנות רכב במזומן. מלגזה מלאה במזומנים מתקרבת ומניחה ערימה של כסף על גג הרכב. הרכב מתחיל את הנסיעה עם המזומנים על הגג אשר מתפזרים לכל עבר. אכן, לא מומלץ לשים מזומן האוטו.
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, במסגרת האסטרטגיה השיווקית של החברה, אנו מביאים לישראל את השיטה האמריקנית המקובלת והנוחה בעולם. בשוק האמריקני כל עסקות הרכב מתבצעות באמצעות מימון בתשלומים על-פי יכולת ההחזר של הלקוח. נושא זה עדיין לא נכנס לתודעה של הצרכן הישראלי היות ועד כה לא עמדו בפניו הצעות מימון אטרקטיביות. מימון ישיר משנה מצב זה ומאפשרת לצרכנים בישראל לרכוש את הרכב אותו הם רוצים בתנאים המתאימים להם.