X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פרטנר;
▪  ▪  ▪

חברת פרטנר תקשורת בע"מ (סימול נאסד"ק PTNR) הודיעה היום על השקה מסחרית של שירות לניהול עובדים ניידים, בשיתוף פעולה עם חברת C.T. Motion.
השירות המבוסס על פלטפורמת השירותים CELLEBRITY של חברת C.T. Motion, מיועד ללקוחות עסקיים המפעילים עובדים ניידים השוהים מחוץ למשרדי החברה. השירות מאפשר למנהלים ולמשלחים לאתר בקלות את כל העובדים הניידים בזמן אמת באמצעות תצוגה מתקדמת על גבי מפות. ארגונים יכולים להיות בקשר עם עובד מסוים, או עם קבוצת עובדים באמצעות SMS דו-כיווני, או באמצעות מערכת הודעות דרך האינטרנט. השירות המושק עושה שימוש ביכולות המתקדמות למתן שירותים מבוססי מיקום, הקיימות אצל המפעילים הסלולריים, בכדי לאפשר למנהל או לרכז המצוי במרכז החברה לראות את מיקומו של כל עובד. כתוצאה מכך, חברות שתעשינה שימוש בשירות עתידות להשיג שיפור משמעותי בתפוקה, בהיענות וביעילות של כוח העבודה הנייד שלהן.
האפליקציה היא פרי ראשון של שיתוף פעולה בין חברת פרטנר לבין חברת C.T. Motion שנוצר לפני כשנה, במטרה לפתח במשותף שירותים ומוצרים עבור השוק של שירותים מבוססי מיקום הפועלים באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות מערכות סלולריות. ההשקה המסחרית של האפליקציה באה בעקבות ניסויי שדה מקיפים שנערכו במוצר בישראל ובחו"ל. שיתוף הפעולה מבוסס על פלטפורמת השירות CELLBRITY של חברת Motion C.T.המספקת שרת אפקליקציות באיכות טלקום, המאפשר פיתוח מיידי של שירותים מבוססי מיקום על-ידי החברה ועל-ידי שותפים.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת אמר כי "אנו שמחים להודיע על ההשקה של שירות חדש זה עם חברת C.T. Motion אשר מרחיב את מגוון השירותים של חברת פרטנר המאפשרים תקשורת סלולרית מתקדמת ללקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה. שירות זה יאפשר ללקוחות העסקיים של רשת orange בישראל לנהל את עסקיהם באורח יעיל יותר, להוריד את העלויות התפעוליות שלהם, ולהמשיך וליהנות מפרותיה של מהפכת התקשורת שמובילה חברת פרטנר בישראל".
יאיר גאון, מנכ"ל ומנהל טכנולוגי של חברת C.T. Motion אמר כי "ההשקה של היישום לניהול עובדים ניידים בשיתוף עם חברת פרטנר היא אבן דרך חשובה במימוש החזון של החברה, החותרת להכרה בטכנולוגיה שלה ובמעמדה בשוק כמובילה של שירותים מבוססי מיקום. השקת השירות מממשת את האסטרטגיה שלנו לפתח שירותים וטכנולוגיות חדשות בתחום של B2B ושל C2B."
חברת פרטנר תקשורת בע"מ, היא מפעילת הרשת הסלולרית היחידה בישראל הפועלת בשיטת GSM. החברה החלה בפעילות מסחרית מלאה בינואר 1999, תחת המותג הבינלאומי orange, והיא מספקת, באמצעות הרשת, שירות קול איכותי ומגוון שירותי ערך מוסף למעל מיליון מנויים בישראל. פרטנר מספקת למנוייה שירותי נדידה בינלאומיים ב- 80 מדינות באמצעות 208 מפעילי GSM. מניות החברה נסחרות בנסדא"ק תחת הסימול PTNR ובבורסת לונדון תחת הסימול PCCD.
חברת C.T. Motion היא חלוצה בתחום שירותים מבוססי מיקום ובפיתוח אפליקציות לאינטרנט נייד לשימושם של פרטים ואירגונים. החברה הציגה את פלטפורמת CELLEBRITY, המאפשרת למפעילים סלולריים ולמפתחי שירותים (ASP), באמצעות מישקי WAP, אינטרנט וסלולר, פיתוח מהיר של שירותי ערך מוסף חדשניים ושל יישומים לשווקים גדולים. החברה משתפת פעולה עם רשתות מובילות בעולם ועם ספקי שירותים לפיתוח של שירותים שיתבססו על היכולות שלה בתחומי WAP, STK, ובפיתוח מודלים עסקיים מתקדמים. החברה מפתחת מגוון מוצרים בתחום המסחר הסלולרי, לרבות שירותי מידע, קופונים סלולריים, ומדריכים מסווגים לשימוש סלולרי.

תאריך:  06/06/2001   |   עודכן:  07/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודי נחשון, יחסי ציבור
-הודעה מטעם חברת שירון תקשורת לוויינים;
חנן זיסו, יחסי ציבור
כ-%48 ממבקרי היריד העבירו באמצעותו
קורות חיים למשרות בתחום ההייטק.
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם TNT;
מדי יום, 7 ימים בשבוע, יוצאת טיסה של TNTמישראל
יעל גיא, יחסי ציבור
יעצבו את האתר של המשרד לאיכות הסביבה ואת אתר גיוס העובדים של אינדיגו
הילה , יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת ענדן;
גלעד לנדאו מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות; חיים שחל מונה לסמנכ"ל תכנון ופרויקטים; שמואל מרואני מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il