חברת קומפוזיט קומיוניקיישנס, ספקית פתרונות מתקדמים לניהול מרכזי תקשורת לקוחות סיימה לאחרונה את אחד הפרוייקטים הבולטים שלה בחברת תדיראן/אמפא.
קומפוזיט התקינה מערכת Contact Center במוקד שירות הלקוחות של חברת תדיראן/אמפא המונה כ- 100 נציגי שירות והמשרת מעל למיליון לקוחות. מוקד השירות מטפל בכ-3 מיליון פניות בשנה מלקוחות אשר מבקשים לקבל שירות וטיפול טכנאים.
מחברת תדיראן/אמפא, נמסר כי החברה מייחסת חשיבות רבה לשיפור וייעול השירות ללקוחות החברה, ולכן בחרה בטכנולוגיית ה- Contact Center של קומפוזיט לניהול מוקד השירות, אשר תשולב בשלב מאוחר יותר עם מערכת CRM לניהול קשרי הלקוחות.
לאחרונה ביצעה קומפוזיט פרוייקט נוסף עם בנק איגוד אשר הניב את מוקד "איגוד ישיר". המוקד נותן שירות בנקאי ללקוחות בנק איגוד באמצעות הטלפון, הפקס והאינטרנט.
ברנרדו טאוב, סמנכ"ל היחידה העיסקית ישראל מוסר כי בצד מספר הזמנות שהתקבלו באחרונה, הביעו גופים רבים נוספים התעניינות במוצר. כן ציין מר טאוב כי מספר הפרוייקטים העומדים להסתיים השנה מבטיח את המשך צמיחתה של החברה.
ברבעון האחרון של שנת 2000 וברבעון הראשון בשנת 2001, התקינה קומפוזיט מערכות פרי פיתוחה במספר ארגונים וחברות מובילים, ביניהם רשות שדות התעופה, אשר הסבה את כל מערכותיה הישנות לפלטפורמתCIMphone , הדור החדש של מוצרי החברה, שמאפשר ניהול האינטראקציות עם הלקוחות במגוון מדיות כטלפון, פקס, email, צ'אט וקול על גבי רשת האינטרנט (Voice over IP).
בין השאר שודרגה מערכת המידע להמראות ונחיתות אשר משרתת כ- 1,300,000 לקוחות מתקשרים בחודש. בנוסף, החברה לאוטומציה בחרה לשמש כאינטגרטור למוצרי קומפוזיט ומתקינה אותם בעיריות רבות ברחבי הארץ דוגמת עיריית באר שבע, חיפה, ירושלים, גבעתיים, כפר סבא, רעננה ראשון לציון ועוד.
אריה בן ברוך, סמנכ"ל השיווק בחברת קומפוזיט מסר כי המיתון הכלכלי והסביבה התחרותית מחייבים ארגונים להפנים את חשיבותו וערכו של כל לקוח ולקוח.
"האתגר של שמירה על לקוחות קיימים הופך להיות יעד מרכזי עבור חברות רבות. הלקוחות הפכו לצרכנים מתוחכמים המקשרים בין רמת השירות שהם זוכים לה ובין רמת מחויבותם ונאמנותם לארגון. בסביבה כזו, שירות הופך להיות המכשיר העיקרי לשימור לקוחות. ארגונים שהשכילו להבין זאת משקיעים, על אף המיתון, במערכות המהוות את התשתית החיונית לשיפור רמת השירות, דוגמתCIMphone , מוצר הדגל שלנו" הוסיף אריה בן ברוך.
אודות קומפוזיט: קומפוזיט קומיוניקיישנס, www.composit.net, מספקת פתרונות ברמה בינלאומית בתחום של ניהול מרכזי תקשורת לקוחות לארגונים בינוניים, גדולים ולספקי שירותים (.(Application Service Providers פלטפורמת קומפוזיט יוצרת מרכז תקשורת המספק שירותים רבים, כגון: מענה קולי אינטראקטיבי (IVR), שירותי ניהול קבלה ושליחה של פקסים, שרותי חיוג יזום (Outbound Dialer), ניתוב חכם של אינטראקציות (Intelligent Routing), זיהוי דיבור ותרגום של דיבור לטקסט (Speech Recognition), הקראה אוטומטית של טקסט (Text to Speech), אינטגרציה עם מערכות טלפוניה, הקלטת שיחות, תור המשלב מגוון מדיות (Multimedia Queue) ואינטגרציה עם מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM - Customer Relations Management). כמו כן, המערכת מציעה אינטראקציות מבוססות רשת, כגון: דואר אלקטרוני, קול/תמונה על גבי רשת (VoIP - Voice/Video over IP ), גלישה משותפת וchat-. באמצעות הפתרון של קומפוזיט יכולים ארגונים להציע ללקוחותיהם תקשורת אפקטיבית ושירות איכותי. קומפוזיט התקינה למעלה מ-120 מערכות בישראל ובארה"ב, והיא צומחת בקצב מהיר. על לקוחותיה בארץ נמנים בנק לאומי, ויזה כ.א.ל., הבנק הישיר הראשון, ביטוח אישי ישיר, בנק טפחות, רשות שדות התעופה ועוד.