X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומפוזיט;
החברה סיימה לאחרונה שני פרוייקטים בולטים, האחד בחברת תדיראן/אמפא והשני בבנק איגוד
▪  ▪  ▪

חברת קומפוזיט קומיוניקיישנס, ספקית פתרונות מתקדמים לניהול מרכזי תקשורת לקוחות סיימה לאחרונה את אחד הפרוייקטים הבולטים שלה בחברת תדיראן/אמפא.
קומפוזיט התקינה מערכת Contact Center במוקד שירות הלקוחות של חברת תדיראן/אמפא המונה כ- 100 נציגי שירות והמשרת מעל למיליון לקוחות. מוקד השירות מטפל בכ-3 מיליון פניות בשנה מלקוחות אשר מבקשים לקבל שירות וטיפול טכנאים.
מחברת תדיראן/אמפא, נמסר כי החברה מייחסת חשיבות רבה לשיפור וייעול השירות ללקוחות החברה, ולכן בחרה בטכנולוגיית ה- Contact Center של קומפוזיט לניהול מוקד השירות, אשר תשולב בשלב מאוחר יותר עם מערכת CRM לניהול קשרי הלקוחות.
לאחרונה ביצעה קומפוזיט פרוייקט נוסף עם בנק איגוד אשר הניב את מוקד "איגוד ישיר". המוקד נותן שירות בנקאי ללקוחות בנק איגוד באמצעות הטלפון, הפקס והאינטרנט.
ברנרדו טאוב, סמנכ"ל היחידה העיסקית ישראל מוסר כי בצד מספר הזמנות שהתקבלו באחרונה, הביעו גופים רבים נוספים התעניינות במוצר. כן ציין מר טאוב כי מספר הפרוייקטים העומדים להסתיים השנה מבטיח את המשך צמיחתה של החברה.
ברבעון האחרון של שנת 2000 וברבעון הראשון בשנת 2001, התקינה קומפוזיט מערכות פרי פיתוחה במספר ארגונים וחברות מובילים, ביניהם רשות שדות התעופה, אשר הסבה את כל מערכותיה הישנות לפלטפורמתCIMphone , הדור החדש של מוצרי החברה, שמאפשר ניהול האינטראקציות עם הלקוחות במגוון מדיות כטלפון, פקס, email, צ'אט וקול על גבי רשת האינטרנט (Voice over IP).
בין השאר שודרגה מערכת המידע להמראות ונחיתות אשר משרתת כ- 1,300,000 לקוחות מתקשרים בחודש. בנוסף, החברה לאוטומציה בחרה לשמש כאינטגרטור למוצרי קומפוזיט ומתקינה אותם בעיריות רבות ברחבי הארץ דוגמת עיריית באר שבע, חיפה, ירושלים, גבעתיים, כפר סבא, רעננה ראשון לציון ועוד.
אריה בן ברוך, סמנכ"ל השיווק בחברת קומפוזיט מסר כי המיתון הכלכלי והסביבה התחרותית מחייבים ארגונים להפנים את חשיבותו וערכו של כל לקוח ולקוח.
"האתגר של שמירה על לקוחות קיימים הופך להיות יעד מרכזי עבור חברות רבות. הלקוחות הפכו לצרכנים מתוחכמים המקשרים בין רמת השירות שהם זוכים לה ובין רמת מחויבותם ונאמנותם לארגון. בסביבה כזו, שירות הופך להיות המכשיר העיקרי לשימור לקוחות. ארגונים שהשכילו להבין זאת משקיעים, על אף המיתון, במערכות המהוות את התשתית החיונית לשיפור רמת השירות, דוגמתCIMphone , מוצר הדגל שלנו" הוסיף אריה בן ברוך.
אודות קומפוזיט:
קומפוזיט קומיוניקיישנס, www.composit.net, מספקת פתרונות ברמה בינלאומית בתחום של ניהול מרכזי תקשורת לקוחות לארגונים בינוניים, גדולים ולספקי שירותים (.(Application Service Providers פלטפורמת קומפוזיט יוצרת מרכז תקשורת המספק שירותים רבים, כגון: מענה קולי אינטראקטיבי (IVR), שירותי ניהול קבלה ושליחה של פקסים, שרותי חיוג יזום (Outbound Dialer), ניתוב חכם של אינטראקציות (Intelligent Routing), זיהוי דיבור ותרגום של דיבור לטקסט (Speech Recognition), הקראה אוטומטית של טקסט (Text to Speech), אינטגרציה עם מערכות טלפוניה, הקלטת שיחות, תור המשלב מגוון מדיות (Multimedia Queue) ואינטגרציה עם מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM - Customer Relations Management).
כמו כן, המערכת מציעה אינטראקציות מבוססות רשת, כגון: דואר אלקטרוני, קול/תמונה על גבי רשת (VoIP - Voice/Video over IP ), גלישה משותפת וchat-. באמצעות הפתרון של קומפוזיט יכולים ארגונים להציע ללקוחותיהם תקשורת אפקטיבית ושירות איכותי.
קומפוזיט התקינה למעלה מ-120 מערכות בישראל ובארה"ב, והיא צומחת בקצב מהיר. על לקוחותיה בארץ נמנים בנק לאומי, ויזה כ.א.ל., הבנק הישיר הראשון, ביטוח אישי ישיר, בנק טפחות, רשות שדות התעופה ועוד.

תאריך:  06/06/2001   |   עודכן:  07/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית טוכטרמן, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת פרטנר;
אודי נחשון, יחסי ציבור
-הודעה מטעם חברת שירון תקשורת לוויינים;
חנן זיסו, יחסי ציבור
כ-%48 ממבקרי היריד העבירו באמצעותו
קורות חיים למשרות בתחום ההייטק.
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם TNT;
מדי יום, 7 ימים בשבוע, יוצאת טיסה של TNTמישראל
יעל גיא, יחסי ציבור
יעצבו את האתר של המשרד לאיכות הסביבה ואת אתר גיוס העובדים של אינדיגו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il