הונדה משיקה פרויקט שיווקי חדש- נסיעה חווייתית בהונדה לג'נד החדשה עם מנכ"לים בכירים במשק הישראלי.
הפרויקט בהשקעה של 2 מיליון שקל.
במסגרת המיזם השיווקי החדש הוכשרו נהגות מובחרות בקורס נהיגה מיוחד שהועבר על-ידי הצוות המקצועי של הונדה.
הנהגות נבחרו מבין מאות מועמדות, שביקשו להתקבל למיזם היוקרתי שלא נעשה כמותו בישראל.
במסגרת הפעילות השיווקית, שמשיקה הונדה ישראל, יישלחו רכבי הונדה לג'נד, רכבי המנהלים היוקרתיים, למנכ"לים בכירים במשק בליווי נהגת צמודה שהוכשרה במיוחד לפרויקט.
המנכ"לים יוסעו על-ידי צוות הנהגות של הונדה לג'נד לפגישותיהם העיסקיות למשך יום עבודה מלא וכך יוכלו לחוות את חווית הנסיעה ברכב.
הונדה לג'נד החדשה, ספינת הדגל של הונדה, מביאה רוח חדשה וספורטיבית, ומספקת ביצועים וטכנולוגיות חדשניות בקטגוריה.
הונדה לג'נד היא מכונית עם ביצועים, למנהלים עם ביצועים.
בפרויקט ישותפו ויקחו חלק מנכ"לים ואנשי עסקים בכירים במשק הישראלי אשר נבחרו כחלק מהפעילות החדשנית והיוקרתית שמובילה הונדה בשוק הרכב היוקרתי בישראל.