X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג סלולר
▪  ▪  ▪

סמסונג סלולר וחברת orange משיקות את ה-Blackjack - משרד נייד הכי מתקדם בישראל: סמארטפון דור 3.5 מסדרת האולטרה סלים - 11.8 מ"מ בלבד.
הסמארטפון כולל מערכת הפעלה של מיקרוסופט Windows Mobile 5.0, מקלדת QWERTY מלאה תומכת עברית, קישור לאינטרנט אלחוטי Wi-Fi, מצלמת סטילס ווידאו, אפשרות לביצוע שיחות וידאו (video Telephony) ואפשרות קבלת ושליחה של דוא"ל.
עופר קידר, מנכ"ל משותף בסאני אלקטרוניקה: "ה-BlackJack הוא ללא ספק מכשיר הסלולר המתקדם ביותר שיושק השנה בישראל. המכשיר כולל מגוון פונקציות ויישומים מתקדמים ביותר ונותן מענה אולטימטיבי ללקוחות עסקיים המחפשים אחר מכשיר שיעניק להם זמינות ונגישות גבוהה במיוחד. זהו מכשיר דגל של סמסונג שקצר הצלחה בארה"ב והשקה זו מהווה שיא של שורה של השקות מכשירים מתקדמים מדור 3 ודור 3.5 שהשקנו ונמשיך להשיק השנה בישראל".
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange ציינה כי: "בעולם העסקים המודרני אנו עדים להתעוררות הולכת וגוברת של הצורך להיות נגישים למידע באופן מיידי, להיות מקוונים ומקושרים כל העת גם מחוץ לכותלי המשרד. פרטנר מצעידה את תחום ה-Business Mobility שלב נוסף ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר ה-BlackJack הנותן פתרון לאיזון המתבקש בין החיים החברתיים והעסקיים. מכשיר סלולרי זה מהווה פתרון אופנתי, המאפשר לשנות את דפוסי העבודה ולקחת את המשרד הנייד לכל מקום ללא סרבול מיותר. שילובה של טכנולוגיית דור 3.5, המאפשרת גלישה בפס רחב וסנכרון מהיר מול היומן והמייל במשרד עם מערכת הפעלה של מיקרוסופט, הופכת את מכשיר ה-orange למשרד נייד אמיתי".
ultra slim ultra smart
ה-Blackjack הינו סמארטפון בעיצוב נקי ואלגנטי, קל ונוח לנשיאה, בעובי דקיק של 11.8 מ"מ ומשקל של 105 גרם בלבד (כולל סוללה) המציע שילוב מושלם בין עיצוב יוקרתי, פונקציונליות, נוחות שימוש מרבית ושלל יכולות של משרד נייד: מקלדת QWERTY מלאה תומכת עברית, מערכת הפעלה של Windows Mobile 5.0, קישור אלחוטי מסוג Wi-Fi, קישוריות Bluetooth סטריאופוניות (A2DP) לתקשורת אלחוטית, חיבור USB מהיר, אפשרות נדידה לאירופה ולארה"ב (Tri Band), אפשרות לביצוע שיחות וידאו (video Telephony), גלישה מהירה באינטרנט והורדת סרטונים (Streaming) הורדת קבצים ואפשרות קבלת ושליחה של דוא"ל.
ה-Blackjack מאפשר הצגה של קבצי אופיס כגון: PDF ,Word Excel ,Power point ועוד, וכן אאוטלוק ומסנג'ר לשליחה וקבלה של מיילים והודעות. המכשיר כולל אפליקציית Push Mail של Microsoft ואפליקציות אינטרנט ייחודיות כגון: rss podcating ו-msn.
מקלדת ארגונומית מלאה ולחצן גלילה לניווט נוח בין התפריטים
ה- Blackjack כולל מקלדת QWERTY מלאה תומכת עברית במבנה ארגונומי עם מקשים נוחים במיוחד לחוויית שימוש מרבית, המכשיר עוצב כך שהספרות 1-9 הוטמעו על גבי לוח המקשים באופן בו כל זוג מקשים מסתירים את אותה ספרה. תכונה זו מאפשרת שימוש נח ויעיל במכשיר מבלי להתפשר על יכולתיו כסלולרי. ל-Blackjack לחצן גלילה ייחודי בצידו של המכשיר. לחצן הגלילה מאפשר ניווט ומעבר נוח וקל בין התפריטים השונים והפעלת קיצור דרך לכניסה לתפריט האישי (U-Menu).
למכשיר מסך TFT רחב במיוחד בגודל של 2.3 אינץ', באיכות מדהימה במיוחד של 65,000 צבעים, ברזולוציה של 300X240 פיקסלים לצפייה נוחה במגוון קבצים, מסמכים וסרטונים. למכשיר דפדפן אינטרנט עם תמיכה מלאה ב-HTML ותכונות PIM נוחות כגון זיהוי מתקשר בתמונה או בסרטון וידאו יומן פגישות, רשימת מטלות, שעון מעורר, שעון עצר ושעון עולמי, שערי המרות, מחשבון ועוד.
למכשיר מצלמת סטילס ווידאו באיכות של 1.3 מגה פיקסל עם זום דיגיטלי ומגוון מצבי צילום, כולל אפשרות לצילום עצמי ומולטי שוט. המכשיר מצויד באפשרות למשלוח vCard ו-vCalendar מתקדמות ויכולות להורדת יישומים ותכנים, כך שבאמצעות הטלפון ניתן לשלוח ולקבל תמונות ווידאו וקליפים מטלפונים אחרים, ממחשבים אישיים או ניידים.
לטלפון נגן מדיה מסוג Windows Media Player 10 התומך בפורמטים המקובלים מסוג Mpeg4 ו-MP3 וכן בשיטת AAC, AAC+ WAV ו-WMA מקודד וידאו מתקדם - H.264 להורדת וידאו, משחקים, אנימציות ומנגינות. כרטיס קול באיכות 40 פולי, וכן זיכרון מובנה של 64 מגה בייט ואפשרות להרחבת זיכרון נוספת ל-GB2 באמצעות כרטיס חיצוני מסוג Micro SD.
הערכה כוללת:
מכשיר, מטען, שתי סוללותׁ(עבה ודקה), 2 מכסה סוללה (עבה ודק)מטען סוללה ייחודי, כבל ותוכנת סנכרון, זוג אוזניות סטריאופוניות, כבל USB.
מידות:
אורך: 113 מ"מ, רוחב: 59 מ"מ; עובי: 11.8 מ"מ; משקל: 105 גרם.

תאריך:  15/10/2007   |   עודכן:  15/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד קויטל
- הודעה מטעם מרכז דוידוף בבילינסון
יהודה הרטשטיין
- הודעה מטעם חברת האופנה לגברים בגיר
זיו פרבר
- הודעה מטעם בית חולים לגליל המערבי נהריה
קניון סירקין
- הודעה מטעם קניון סירקין
SMG
- הודעה מטעם KFC ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il