X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיקרוסופט
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט העולמית תשיק השבוע בישראל קמפיין פרסום רחב היקף שיתמקד בחבילת ה-Forefront, משפחת פתרונות של מיקרוסופט לתחום אבטחת המידע. מסע הפרסום בישראל נערך כחלק מקמפיין עולמי של מיקרוסופט, הכולל סדרה של מודעות המתפרסמות בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם.
תקציב הפרסום יגיע בישראל ל-1.5 מיליון שקלים ויושקע כולו בעיתונות ובפורטלים אינטרנטיים מובילים. המודעות יתפרסמו בעיתונים היומיים הארץ – דה מרקר, גלובס ועיתונות מקצועית. בנוסף, יעלו באנרים בכל אתרי האינטרנט המובילים בישראל. כחלק מהקמפיין מיקרוסופט ישראל גם משיקה אתר אינטרנט ייעודי להמחשה באופן אינטראקטיבי של היתרונות וקלות השימוש בפתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט. כתובת האתר שמשיקה מיקרוסופט.
הקמפיין נערך בישראל באמצעות מקאן אריקסון, משרד הפרסום הבינלאומי של מיקרוסופט העולמית.
הקמפיין נועד להמחיש בצורה ויזואלית את הקלות בה חבילת הפתרונות של מיקרוסופט מאפשרת להגן על מערכות המחשוב הארגוניות, וזאת אל מול מגוון רחב של איומי אבטחת מידע. מודעות הקמפיין מציגות סדרה של יצורים עוינים, כדוגמת: שודדי ים, זומבים, מכשפות, רובוטים ועוד, ומציעות בדרך הומוריסטית דרכים קלות למלחמה בהם. מנגד מציגות המודעות את הפתרון למלחמה באיומי אבטחת המידע בדמות הפתרונות שמציעה חבילת Forefront.
קהל היעד של הקמפיין הוא מנהלי מערכות מידע, מנהלי אבטחת מידע ומומחי מחשוב המתמודדים מדי יום עם אתגרים בתחומי אבטחת המידע בארגונים ובעסקים.
ניר טנצר, מנהל פעילות שרתים וכלי פיתוח במיקרוסופט ישראל: "הקמפיין העולמי שאנו משיקים השבוע בישראל מורכב מאלמנטים ויזואליים בינלאומיים המוכרים בתרבויות שונות ובשפות שונות. סדרת המודעות מצליחה בדרך של הומור להביא למעורבות אישית של הקורא עימן, ולהעביר את המסר שחבילת הפתרונות של מיקרוסופט מהווה פתרון כולל ופשוט להתמודדות עם איומי אבטחת המידע של ארגונים ועסקים."

תאריך:  17/10/2007   |   עודכן:  17/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il