X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת "אסם"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "אסם" מציגה פעילות שיווקית ייחודית לחיזוק מותג הבמבה באתר הבית של החטיף: משחק קווסט בשלבים באמצעות "אידיאולוג'יק". היקף ההשקעה במהלך כחצי מיליון שקל.
לראשונה בישראל, מציגה חברת אסם את משחק קווסט בשלבים, משחק בעל רמת ההשקעה הגבוהה ביותר שנעשתה עד כה בקרב חברות מסחריות. בפעילות מוזמנים הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף - כשהמטרה היא להחזיר לתינוק את הבמבה שלו שנגנבה ממנו על-ידי סנאי שובב. בדרך עוברים הגולשים עם התינוק מגוון משימות במיקומים שונים בסביבה המדמה סביבה מציאותית.
המשחק אינו מבוסס על מהירות או על נקודות, אלא על חשיבה לוגית, חקירת הסביבה הוירטואלית, עד למציאת הפתרון. המשחק מורכב ממספר שלבים כאשר בכל שבוע עולה הגולש שלב נוסף, על-מנת להתקדם במשחק חייבים לפתור את השלבים על-פי סדרם ולא ניתן לדלג על שלב כלשהו.
מנהלת מותג במבה באסם, חגית שליו מסרה כי "אנו פועלים רבות על-מנת להדק את הקשר במערכת היחסים העמוקה בין המותג האהוב ודמות תינוק הבמבה שמובילה אותו. מתוך קשר רציף ויומיומי עם הגולשים באתר, ראינו צורך גובר מצידם למעורבות, בהתאם לכך פותחה פעילות ייחודית בהמשכים, המיועדת ליצור פיתוח מיומנויות חשיבה אצל הילדים. פעילות זו מעודדת גלישה משותפת של ההורים עם ילדים בגילאי 6-12, אך יחד עם זאת מאתגרת לכל גיל.
מהלך שיווקי זה עולה בימים אלו באתר הבית של במבה: [קישור] למשך חודשיים וחצי.
קרדיטים:
ארט: גל ממליה ונועם דוד.
אנימציה: גל ממליה ונועם דוד.
תכנות: יואב מילקמן.
סופרוויזר: ענת בן טוב.
תקציבאי: יוגב ריינהולד.
אודות אידיאולוג'יק:
אידיאולוג'יק היא החברה הראשונה בישראל הפועלת ומתמחה בתחום הפרסום האינטראקטיבי. החברה שהחלה את דרכה בשנת 1999 מובילה כעת את רעיון האינטראקציה בפרסום - דיבור עם הלקוחות ולא אליהם. בין לקוחותיה של אידיאולוג'יק נמנות כמה מהחברות הגדולות במשק. אידיאולוג'יק יוצרת עבור כל לקוחותיה פעילויות ייחודיות וחדשניות תוך התאמה למטרותיהן השיווקיות ותוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית וקריאטיבית.

תאריך:  23/10/2007   |   עודכן:  23/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה בהגאון
- הודעה מטעם החברה לפיתוח מזרח ירושלים
משטרת ישראל
- הודעה מטעם משטרת ישראל
משטרת ישראל
- הודעה מטעם משטרת ישראל
שגית נווה
- הודעה מטעם יוניליוור
אורנית דהרי
- הודעה מטעם רשת טרקלין חשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il