חברת ריגלי ישראל מרחיבה את מגוון טעמי מסטיק אורביט ומשיקה טעם חדש - מסטיק אורביט בטעם תות- מסטיק ללא סוכר אשר יוצע בתצורת הסטיקס הפופולרית.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9.
בקמפיין נראים שימושים שונים שנעשים באמצעות השיניים, והמסר שמועבר הוא שמסטיק אורביט מסייע לשמור על שיניים בריאות וחזקות.
שלי שמיר קינן, מנהלת השיווק של ריגלי ישראל, מציינת כי הצרכן הישראלי פתוח לטעמים ולמוצרים חדשים ולאור המשך הצלחת תצורת הסטיקס הותיקה של אורביט, הוחלט להרחיב את מגוון הטעמים ולהציע מסטיק אורביט סטיקס בטעם תות.
מסטיק אורביט תות יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2.35 שקל לאריזה בודדת, המכילה 5 יחידות ו-7.70 שקל לאריזה משפחתית המכילה 4 חפיסות מסטיקים. את הטעם החדש ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.
ריגלי הינה חברת הממתקים המובילה בעולם בייצור מסטיקים. מותגי החברה נמכרים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. מזה 25 שנה ריגלי מבצעת מחקרים קליניים בשיתוף עם רופאי שיניים על התועלת שבלעיסת מסטיק. התוספת החדשה לקו המוצרים של החברה מציינת צעד נוסף במחויבותה של החברה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים להגיינת הפה בטעמים שונים.