ביום רביעי ה-7.11.07 יעלה קמפיין למשך שבועיים בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסיסמא: "orange, הוגן חסכוני ופשוט".
הקמפיין יעלה בעלות כוללת של 4.5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. סרטון הטלוויזיה ממחיש בצורה ויזואלית את התעריף האטרקטיבי של 49 אג' לדקה. אורך הסרטון 36 שניות.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange: "כחלק מהמהלכים האסטרטגים שלנו לשנת 2007, פושטו תוכניות התעריפים המוצעות על ידי orange והרכב ההצעה. לרשות הלקוח מוצעות תוכניות אטרקטיביות, ברורות וחסכוניות הניתנות לחישוב קל ומהיר וללא כל התחייבות.
במסגרת התוכניות, מוצעים מסלולים בתעריף אטרקטיבי ביותר של fix 49 אג' ודמי מנוי החל מ-6.9 שקלים לחודש, על פי יחידת מניה של 12 שניות וללא כל התחייבות. כלומר, לקוחות אלו יכולים להפסיק תוכנית זו בכל עת ללא כל תשלום. כמו כן, המעבר לתוכנית תעריפים זו הינו ללא תשלום.
בכדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוחות, ולטובת אלו העושים שימוש ניכר בשיחות בתוך המעגל המשפחתי אנו מציעים בנוסף תעריף של 26 אג' לדקה בתוך המשפחה בתשלום חודשי של 1.90 שקלים בלבד למנוי. בנוסף, מוצעת ללקוחות המעוניינים, תוכנית בתעריף אגורה לשנייה ללא דמי מנוי וללא התחייבות."