X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'נרל מילס
▪  ▪  ▪

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הגרנולה NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל ממשיכות בקמפיין חסויות ארוך טווח למותג חטיפי הגרנולה - NATURE VALLEY. במסגרת הקמפיין, תעניק NATURE VALLEY חסויות לתוכניות טלוויזיה פופולאריות המשודרות בפריים טיים בערוץ 2 בשידורי קשת.
הקמפיין נועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הגרנולה NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים ודגנים מלאים בשילוב דבש טהור.
כחלק מקמפיין החסויות, פועלת ג'נרל מילס גם בפעילות קד"מ אגרסיבית בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים, וכן במתן חסויות לאירועי ספורט בטבע דוגמת צליחת הכנרת, העיר על אופניים, הקפת הכינרת ומרוץ חולון ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג. במסגרת זו תחלק ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של חטיף הגרנולה NATURE VALLEY.
הקמפיין, באמצעות פרסום פלד שלוש, הינו חלק מהמהלך השיווקי שנועד לתמוך במותג NATURE VALLEY ומוערך בהיקף של 800 אלף שקל.
תאריך:  07/11/2007   |   עודכן:  07/11/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il