הג'ינס רנגלר עולה עם קמפיין חורף בהשקעה של חצי מליון שקל. הקמפיין, תחת הסלוגן Wanted, עולה במקביל בכל אירופה והוא בא לקדם את השקת הקולקציה החדשה. הקמפיין צולם במבני תעשייה ומפעלים ישנים במחווה למפעלים הגדולים של שנות ה-20 במאה הקודמת, אשר היו מקור השפעה למעצבי הקולקציה. בארץ יעלה המותג עם שילוט ע"ג קירות ברעם, מכוונים ותחנות אוטובוס בכל הארץ.
לדברי שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק בוי.אף ישראל, יבואנית המותג לארץ: "רנגלר הצליח להמציא את עצמו מחדש בשלוש השנים האחרונות ולכבוש פלחי שוק חדשים ברחבי העולם ובישראל. המותג נמנה על חמשת מותגי הג'ינס המשפיעים ביותר בתחום באירופה. הקמפיין בארץ זהה לקמפיין בחו"ל במטרה לשמור על קו אחיד ותדמית בינלאומית חזקה".