X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הטכניון
▪  ▪  ▪

היחידה ללימודי המשך של הטכניון, מעלה קמפיין אינטרנטי להשקת המרכז ללימודי מחשב של היחידה.
הקמפיין יעלה באתרים MSN ,Ynet, וואלה, alljobs ,Themarker, יורם לימודים ואנשים ומחשבים, באמצעות משרד האינטראקטיב B-way,למשך שבועיים, ויפנה לקהל הגולשים הרלוונטי, בהיקף של כ-100,000 שקלים.
לדברי לימור פרומר ליבנה, מנהלת השיווק של היחידה ללימודי המשך בטכניון, "בימים אלו מוקם המרכז ללימודי מחשבים של היחידה שהוא מרכז הכשרה מקצועי בתחום מקצועות המחשבים ותכניו מלווים ע"י יועצים אקדמיים מהטכניון ומהתעשייה. הבחירה במדיה האינטרנטית באה מתוך אמונה שהתלמידים הפוטנציאלים שלנו המחולקים ל-3 קהלי יעד, קהל של מתחילים, הקהל מקצועי והקהל המוסדי, נמצאים בפריסה באתרים אלו, וזו הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם. יש לנו ניסיון טוב עם המדיה האינטרנטית ונמשיך להשתמש בה גם ליחידות הנוספות שלנו במהלך השנה", הוסיפה פרומר- ליבנה.

תאריך:  14/11/2007   |   עודכן:  14/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il