מאורות, המכינה את ספר טלפונים של היישוב אלעד, בחר בשירות הטלסרוויס של ביפר תקשורת כדי שתושבי אלעד יוכלו להתקשר למוקד השירות ולעדכן את נציגי המוקד בפרטיהם האישיים כגון שם, כתובת, טלפון ועוד.
מביפר מוסרים כי במהלך שלושת השבועות הראשונים בהם פעיל המוקד הייעודי שהוקם עבור מאורות התקבל עד כה מספר שיא של כ-1,000 שיחות, ולמעלה מ-2,000 דקות שיחה מצטברות.
במאורות צופים שבמידה וקצב השיחות ימשיך להיות מהיר, ספר הטלפונים ייצא לאור תוך חודשיים בלבד.