X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יגואר
▪  ▪  ▪

שיתוף פעולה חדש בין יגואר ו-Bowers and Wilkins יצא לפועל במכונית הקונספט החדשה של יגואר מדגם XF, כשהיא נושאת פתרונות אודיו של הדור הבא מאת Bowers and Wilkins.
ברכב הקונספט XF, מדגימים Bowers and Wilkins הבנה ברורה של האתגרים בשחזור צליל אפקטיבי בתוך סביבת רכב, כשהם משלבים חומרים בעלי ביצועים גבוהים עם טכנולוגיות ושוזרים אותם אל תוך סביבת היוקרה של היגואר.
"סביבת פנים של רכב הינה מורכבת להפליא" מציין מרטין לינדסיי, מנהל פיתוח עסקים בכיר בחטיבה הממונעת של Bowers and Wilkins. "שטח מוגבל, חומרים השונים האחד מהשני, והצורך למלא בהצלחה צרכי בידור והנאה מגוונים עם הצבה ייחודית ודרישות מנוגדות".
Bowers and Wilkins הייתה מעורבת מן ההתחלה של פיתוח דגם הקונספט וכל רכיב של המערכת תוכנן בעזרת תפיסות טכנולוגיות מתקדמות אשר מכוונות לקבלת חווית הסאונד הטובה ביותר האפשרית.
שיתוף פעולה זה מסמן את תחילת הקשר עם יגואר ושותפים נבחרים במטרה לפתח את פתרונות האודיו של הדור הבא. המערכת שפותחה עבור דגם ה-XF מעידה על המומחיות בתחום האודיו שיש לחברת Bowers and Wilkins ומסמנת את מחויבות החברה להביא חדשנות אודיו אל תוך המכונית.
עוד מוסר לינדסיי כי: "אנו מזהים כי הלקוחות דורשים אודיו באיכות גבוהה ברכבים שלהם בדומה למערכות סאונד הקיימות בביתם הפרטי. השגת סאונד נהדר במכונית נתפסת כאתגר טכנולוגי עדכני ביותר ואנחנו מסתכלים קדימה על מנת לממש את מערכות הדור הבא שיקבעו את הסטנדרטים למערכות בידור תוך רכבי".
רכיבי המערכת:
פנלי רמקולים קדמיים ואחוריים בעיצוב תכשיט - העשויים חומר מיקרו מאטריקס מוגן פטנט, אשר הינו עמיד ובעל תכונות אקוסטיות בעת ובעונה אחת. חומר זה תורם לחוזקה, בולע רעידות ומצליח לנצל את המקום המוגבל שנמצא בחלל פנים מוגבל של רכב.
אלמנט דרייבר בס - אלומת בס, מותקן בדפנות הדלתות, בעל קשיחות מבנה והקרנת תמונת אודיו משובחת. מציאת מקום ומיקום מתאים עבור סאבוופרים ברכב תמיד הוותה בעיה קשה. פיתוח יחודי זה מאפשר איחוד ביחד עם דלתות הרכב ומאפשר מיקום אופטימלי להשגת תמונת סטריאו קדמית ובס הדוק ומדוייק.
התקנה של אלמנטי קוולר בדשבורד (לוח השעונים) ובדלתות: תוכנן לקבלת טווח הענות תדרים שטוח ואחיד לאורך כל הטווח. התוצאה הסופית הינה העברה של פירוט רב אל המאזין והפחתת שינוי טונלי כאשר מיקום המאזין הינו פחות מאופטימלי.
טוויטר יהלום - בשילוב הטכנולוגיה עטורת הפרסים של סדרת הנאוטיליוס משיגה ביצועים יוצאי דופן בתחום התדרים הגבוהים. האלמנטים ברכב C-XF נלקחו מתוך סדרת היוקרה "800 Diamond" של B and W. גוף הצינור המפורסם הוחלף ברכיב לולייני (סלילי) אשר משכך ויברציות בלתי רצויות שעלולות להגיע מצידו האחורי של אלמנט הטוויטר.
מערך יחידות מונחה כיווניות בשליטת DSP - היוצר אודיו צלול עבור יושבי המושב האחורי תוך כדי המנעות מהפרעה של הדרייברים.
היחידות הללו עוזרות להשיג את המטרה של בימת צליל אופטימלית במצבי בידור משתנים. הם עוזרים בכיסוי כל תנאי האזנה. הדרייברים הללו עוזרים להעביר תצוגת צליל ובימת צליל מושלמת מצגת מקדימה ועד לאחור.
פאנל אחורי - תוכנן במטרה ליצור חווית סאונד אחידה בעזרת אלמנט בס מרכזי ומשני צידיו שני דרייברים בעלי פיזור צליל רחב.

תאריך:  28/11/2007   |   עודכן:  28/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il