X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוויס
▪  ▪  ▪

Avis פונה לראשונה לקהל הצעיר. חתמה על הסכם פרסום עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום לצעירים.
במסגרת שיתוף הפעולה יצאה חברת Avis באמצעות המדיה הממוקדת של חברת לעומק התודעה בפיילוט לצעירים בגילאי 18-35; (חיילים, סטודנטים, בליינים וקרייריסטים צעירים) בלמעלה מ-500 מוקדי בילוי ברחבי הארץ, במטרה לאתר ולהגיע אל הקהל הצעיר העומד לרכוש את רכבו הראשון.
גיל שגיב, מנהל השיווק של חברת Avis מוסר, "הצעירים בגילאי 18-35 ובכללם חיילים משוחררים וסטודנטים הנם קהל רלוונטי מאד לנושא מכירת הרכב : הם צריכים רכב לעבודה או ללימודים. אנו מעמידים לרשותם, בנוסף למוצר האיכותי שלנו, גם אפשרויות מימון גמישות מאד המתאימות ליכולתם הכלכלית".
מנתוני הפיילוט עולה שכ-18% מקרב הצעירים בגילאי 18-35 מעידים על עצמם שאם הם רוצים משהו, הם יקנו אותו גם אם אינם יכולים להרשות לעצמם. נתון זה גבוה בכ-75% מכלל האוכלוסייה.
בנוסף עולה כי 22.5% מקרב הבליינים הצעירים בגילאי 18-35 מתכוונים לרכוש רכב בשנה הקרובה.
עוד נמסר על ידי חברת Avis כי הפיילוט בו יצאה החברה מתבסס על נתוני סקרים אלה, ועל פי מידת הצלחת הפיילוט תיבחן חדירה מאסיבית יותר לסגמנט הצעירים"
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה ציין כי, "כחברה המתמחה בקהל הצעיר בגילאי 18-35 אנחנו שמחים שנבחרנו על ידי חברת Avis לבחון את חדירת החברה סגמנט הצעירים.

תאריך:  13/12/2007   |   עודכן:  13/12/2007
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il