הלית רוטשטיין מונתה למנהלת קשרי לקוחות במיזם השיווקי של הונדה לאור הצלחת הפרוייקט והביקוש לרכבים.
הלית תטפל בהזמנות מכירת הלג'נד מול חברות עסקיות מובילות שלקחו חלק בפרוייקט
במסגרת המיזם השיווקי החדש הוכשרו נהגות מובחרות בקורס נהיגה מיוחד שהועבר על ידי הצוות המקצועי של הונדה.
הנהגות נבחרו מבין מאות מועמדות, שביקשו להתקבל למיזם היוקרתי שלא נעשה כמותו בישראל.
במסגרת הפעילות השיווקית המוצלחת של חברת מאיר, נשלחו רכבי ההונדה לג'נד עם נהגות שהוכשרו במיוחד לפרוייקט הייחודי, נסיעות עסקיות עם בכירים במגזר העסקי לפגישות מחוץ למשרד כדי לחוות את חווית הנסיעה של הרכב.
אורי גלבוע, מנכ"ל חטיבת המכוניות במאיר: "המיזם השיווקי תרם למודעות גבוהה בקרב קהל היעד ומיצב את הונדה לג'נד בקרב אנשי העסקים כרכב יוקרתי מוביל שמביא רוח חדשה וספורטיבית עם טכנולוגיה חדשנית".
במשאל שנערך בקרב המנכ"לים ואנשי העסקים שנהגו ברכב, ציינו המשתתפים את התרשמותם מהפרוייקט ומהרעיון השיווקי המקורי.
הנהגים התרשמו מהעיצוב החיצוני והפנימי של הרכב, וציינו לטובה את ביצועיו המעולים של הרכב.
רוב אנשי העסקים שלקחו חלק במיזם המליצו לאנשי עסקים נוספים על הרכבים, ויותר ממחצית רכשו את הרכב עבור מנהלים בכירים בחברה