X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הדסה
▪  ▪  ▪

המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה יוצא בימים אלה בקמפיין בינלאומי מקוון, אשר נועד להגדיל את מספר ה"תיירים הרפואיים" - תושבי מדינות זרות המעוניינים לעבור טיפולים מיוחדים בהדסה.
הקמפיין נעשה באמצעות חברת A-2-Z המתמחה בשיווק בינלאומי באינטרנט. טיפולים אלה, במחלקות המובילות של הדסה, מושכים מידי שנה מאות רבות של חולים הבוחרים להגיע לירושלים לצורך ניתוחים מורכבים. הקמפיין יתמקד בקידום ניתוחי ברכיים ירך וגב בתחום האורטופדיה, ניתוחי עיניים, וניתוחים נוירו כירורגיים - בכולם נהנית הדסה ממוניטין בינלאומי הנשען על מומחים בעלי שם וטכנולוגיות מתקדמות. הקמפיין צפוי להימשך, בשלב הראשון, כשלושה חודשים ועלותו מוערכת בכ-20,000$.
הקמפיין המקוון ישלב פרסום במנועי חיפוש בינלאומיים בשפות אנגלית ורוסית. גולש אשר יחפש סוג ספציפי של ניתוח, יוכל להגיע ישירות לדף עם המידע הרלוונטי להדסה. כמו כן, החיפוש יתאפשר רק ממדינות מסוימות אשר תוגדרנה מראש בהתאם לביקוש הקיים בהן לניתוחים השונים. כחלק מהמיקוד של הקמפיין, הוקם לכל מחלקה עמוד נחיתה נפרד, המתאר את פעילותה ומאפשר לגולשים ליצור קשר עם בית החולים. עוד קודם לתחילת הקמפיין, נעשה ניתוח מקיף של פעילות הגולשים המחפשים פתרונות רפואיים ושל מאפייני החיפוש שלהם, על-מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
אמתי רותם, מנהל השיווק בבית החולים הדסה: "בעבר השקנו מספר קמפיינים בלתי ממוקדים, וקיבלנו פניות רבות שבסופו של דבר תורגמו למעט מידי טיפולים. הקמפיין הממוקד יגדיל משמעותית את כמות הפניות הרציניות, ויהפוך רבות מהן לטיפולים בפועל".
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "כיום כמעט כל חולה העומד בפני פרוצדורה רפואית ניגש בראש ובראשונה לאינטרנט כדי לקבל מידע נוסף על מצבו, הטיפולים שהוא יכול לקבל, ועל החלופות השונות. בהסתמך על מגמה זו, בנינו קמפיין רחב היקף שיסייע לחולים ולרופאים, המחפשים טיפולים בתחומי המומחיות של ביה"ח הדסה, להגיע אליהם. ברגע שנוצר הקשר היכולות והמומחיות של הדסה כבר יעשו את העבודה".

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  16/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il