TZUR המתמחה באפיון, תכנון ועיצוב חוויית המשתמש, החליטה להרחיב את תחומי הפעילות שלה והקימה לאחרונה מיזם חדש המיועד לפלח השוק של התאחדויות ואיגודים מקצועיים בישראל. המיזם, המכונה קצרים, מתמחה בהפקה ודיוור של ניוזלטרים מקצועיים ואיכותיים לקהלים ממוקדים ללא תשלום.
ראלי צור, מנכ"ל קצרים, מציין כי הרעיון להקים את המיזם החדש נולד מתוך ההכרה בצורך הקיים בקרב ההתאחדויות והאיגודים המקצועיים, בכלי מקצועי איכותי, אשר יסייע בהידוק הקשר בין החברים. צורך זה, בשילוב המומחיות והניסיון שצברה TZUR בתחום חוויית המשתמש, הובילו למסקנה שניוזלטר מקצועי, אשר יתוכנן וייבנה בצורה נכונה, תוך העברת המסרים באופן ממוקד, יוכל לספק מענה הולם לכך. "מאז השקת המיזם, קיבלנו לא מעט פניות ממגוון איגודים, התאחדויות ולשכות, אשר מכירות בערכו העסקי והשיווקי של הניוזלטר כמנוף צמיחה עבורם ועבור חבריהם".
קצרים אינה גובה תשלום כלשהו עבור השירות. ראלי צור מסביר זאת בכך שמימון עלויות ההפקה והמשלוח של הניוזלטרים נעשה באמצעות שילוב מספר פרסומות וחסויות מוגדרות מראש, שהינן בעלות זיקה ישירה לתחום הרלוונטי לניוזלטר וההתאחדות האיגוד הספציפיים. מידע נוסף על קצרים ודוגמאות לניוזלטרים, ניתן למצוא באתר החברה.