קבוצת H4, יבואנית הצילום הגדולה בישראל ובעלת רשת קאמרה, השיקה אתר שירות ייחודי מבוסס CRM, מבית אלמוג תעשיות תוכנה. במסגרת המהלך, בו השקיעה החברה כ-650,000 שקלים, מציעה H4 חדשנות בתחום שירות הלקוחות ומאפשרת לצרכנים ולקוחות לקבל שירות נוח ויעיל מבלי שיצטרכו לחייג, כאשר כל פנייה מתועדת ומטופלת און ליין.
כחלק מהשירות החדש לקוחות שרכשו מצלמות וציוד מולטימדיה בחנויות רשת קאמרה, באתרי האינטרנט ובחנויות המתמחות, יוכלו לעקוב, מעתה, אחר ההזמנה, תהליך המשלוח ואף לקבל שירות אחרי הקנייה ומידע על שירותי תיקונים במעבדה, וכל זאת באופן מיידי, תוך קבלת עדכונים באמצעות אתר החברה, דואר אלקטרוני, SMS או בשירות טלפוני.
השירות הייחודי ניתן ללקוחות הקבוצה שרכשו מותגים מובילים בתחום הצילום הדיגיטאלי כגון: Canon ,OLYMPUS ,SAMSUNG Kodak ,CASIO ,SONY ,Nikon ועוד.
אמיר אזרף, סמנכ"ל H4: "קבוצת H4 מאמינה בשקיפות מלאה ואמיתית מול הצרכנים ומציעה להם פתרון טכנולוגי ותועלת אמיתית. השירות החדשני שלנו מאפשר מעקב מרגע הקנייה, דרך קבלת המוצר ואפילו לאחר הקנייה או במידה והלקוח זקוק לשירות תיקונים במעבדה. הפתרון הטכנולוגי, יחד עם תודעת שירות גבוהה, בשילוב טכנאים מקצועיים ומאגר חלקי חילוף מקוריים מאפשרים לנו לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח באחריות מלאה".