X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שפ"מ
▪  ▪  ▪

בשלב חצי הגמר של מלך הג'ינגל, דירגו סטודנטים מהבצפר של חברות הפרסום את התשדירים הטובים ביותר מבין כ-500 תשדירים חדשים שעלו לאוויר ברשתות הרדיו של קול ישראל ב' ו-ג', בתקופה שבין 15.9.07 ל-30.11.07:
בשל ההתמודדות הצמודה במיוחד הפעם, הורחבה רשימת התשדירים העולים לגמר, ובין 12 הפיינליסטים ניתן למצוא תשדירים מתחומים שונים של משרדי הפרסום המובילים, ביניהם: אדלר - חומסקי, גיתם, דרורי - שלומי, מקאן, שלמור- אבנון - עמיחי, גליקמן - נטלר - סמסונוב ועוד.
הקמפיינים שקיבלו את מירב הנקודות בשלב חצי הגמר הם:
חנויות הנוחות מנטה של רשת דלק - בשיר קליט ומשעשע בביצוע הלהקה הוירטואלית "רעב כבד", בנק יהב- בפזמון קצבי בכיכובם של עובדי המדינה,
האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין התרמה נוגע ללב וביטוח רכב אישי ישיר - עם דמותו של דוד הכיטוב שמגלם משה איבגי.
בנוסף עלו התשדירים: ברליץ - בית הספר לשפות, תנובה - אצבעות גבינה, שופרסל - היום לקחתי חופש מהעבודה, הבנק הבינלאומי - עם אסי כהן, המועצה להסדר הימורים, ביטוח ישיר, ברק ו בנק לאומי.
אבל זה היה רק חצי הגמר והכל עדיין פתוח. בקרוב ייערך הגמר, בו ישפטו בכירי ענף הפרסום את התשדירים שעלו לשלב זה, ולראשונה בתולדות התחרות תשוקלל הצבעתם באופן שווה עם תוצאות ההצבעה הפתוחה באינטרנט של משרדי הפרסום, המפרסמים והקהל הרחב,שתחל בימים הקרובים באתר שפ"מ, www.shapam.co.il.
תחרות מלך הג'ינגל, הנערכת מזה כעשור, משנה הפעם גם את מתכונת הזכיה ותעניק מגוון חופשות זוגיות לכל צוותי המשרדים הזוכים בשלושת המקומות הראשונים:
  • במקום הראשון - חופשה חלומית באחד האיים בחו"ל.
  • במקום השני - חופשה מלכותית בתורכיה.
  • במקום השלישי - חופשה יוקרתית בארץ.
הסטודנטים ששפטו בשלב חצי הגמר, ציינו שבמרבית התשדירים שבחרו העדיפו מסרים ישירים וקליטים, טקסטים מפתיעים ומצחיקים וליהוק מעניין, והוסיפו כי יתרון בולט של הרדיו הוא בהאזנה לו בסיטואציות אינטימיות, אז האפקטיביות גוברת והמסרים הפרסומיים מפעילים את הדמיון ומניעים לפעולה.

תאריך:  20/12/2007   |   עודכן:  20/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il