פוינטר, חברת איתור והשבת כלי רכב גנובים, מבית שגריר, עולה בקמפיין פרסום תדמיתי למותג בהיקף של 1.2 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בשני גלים שיימשכו כ– 3 שבועות כל אחד. בתחילה יעלה קמפיין רדיו, אינטרנט ועיתונות ולאחר מכן יעלה קמפיין על גבי אוטובוסים וניידות שגריר, בשילוב עיתונות ואינטרנט.
הקמפיין של משרד הפרסום "בריקמן", תחת הסיסמה "פוינטר הרבה
יותר מאיתור", מעלה סיטואציות מפתיעות בדמותו של כלב פוינטר, המשמש כדמות המפתח בפרסומי החברה. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות למותג ולהדגיש כי פוינטר מעניקה שירותים רבים נוספים, מלבד איתור, אשר יודגשו במודעות הקמפיין וברדיו.
ורד כהן, מנהלת הפרסום של קבוצת שגריר, מציינת כי "להבדיל מפרסומים מקומיים וחסויות על פעילות מוטורית 4X4, בהם התרכזנו בשנתיים האחרונות, הפעם מדובר בקמפיין שמטרתו להדגיש את העוצמות של פוינטר, כמותג מוביל בטכנולוגיה ובשרות, בקרב הלקוחות הפוטנציאלים".