וואלה שופס יוצא לראשונה בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-10. מדובר בקמפיין מכירתי לסוף שנה האזרחית בו כל המוצרים באתר נמכרים ב-36 תשלומים.
הקמפיין בטלוויזיה ממחיש את מוצרים שונים הקיים בוואלה! שופס, ואת הנוחות שבקניה ללא יציאה מהבית.
סיגל כספי סמנכ"ל הסחר מציינת כי מטרת הקמפיין היא לחשוף את וואלה שופס לכלל הציבור: "לוואלה שופס כ-500 אלף מנויים רשומים וכ-1.5 מליון גולשים ייחודים כל חודש והמטרה היא להגיע לקהלים נוספים, לכן, לאחר 7 שנות פעילות החלטנו לראשונה לפנות לכלל הציבור באמצעות המדיה הטלוויזיונית" הוסיפה כספי.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהיקף של כ-500 אלף שקלים.