X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

קליק משיק קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, לתמיכה מבצע הייחודי ויוצא הדופן - קליק בהפוכה. במסגרת המבצע, הסובב כולו סביב קונספט הפוך יכולים בני נוער לזכות בפרסים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים, להשתתף בתחרות פרצופים הפוכים באינטרנט, ועוד. במבצע כולו הושקעו כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין הייחודי, המייצר שפה תקשורתית הנמצאת בהלימה לרעיון קליק בהפוכה, מציג דמויות שונות שנוצרו מסנטרים הפוכים. הסנטרים ההפוכים הפכו לפרצופים מדברים המציגים את המבצע במספר סרטונים.
הרעיון הקריאטיבי לקמפיין נולד מסרטונים ותמונות שהעלו גולשים לאתרי תוכן שונים באינטרנט, העשויים ברוח הרעיון של סנטר הפוך המשמש כבסיס לדמויות שונות, המציגות את המבצע ואת הפרסים המדהימים בהם יכולים המשתתפים לזכות.
דנה כץ, מנהלת תחום השוקולד ביוניליוור: "מותג קליק הינו המותג הנבחר בקרב בני הנוער בזכות היותו הילד הרע, השובב והמפתיע של עולם השוקולד. השנה החלטנו לחדש באמצעות מהלך הוליסטי ויוצא דופן המלווה בשפה תקשורתית ייחודית התואמת את אופיו של המותג. קמפיין הפרסום, הושפע באופן ישיר מעולמם של בני הנוער ונבנה על בסיס רעיון שצמח מתוכם. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויתרום לחיזוק הקשר שלהם עם המותג".
הקמפיין יעלה במהלך חודש ינואר בערוצים 2, 10 ו-24.
בנוסף, מלווה המבצע בקמפיין אינטרנט, באמצעות חברת האינטראקטיב RedHead, אף הוא ברוח קליק בהפוכה, המשלב באנרים אודות המבצע באתרים מובילים. כמו כן יובילו הבאנרים לאתר קליק, שהפך לאתר המבצע. האתר מציע לגולשים משחקים ברוח הפוכה, מרכז אימונים לזיהוי מילים הפוכות וכן מקיים תחרות פרצופים הפוכים נושאת פרסים במסגרתה מוזמנים הגולשים להעלות צילומים שערכו ברוח הקמפיין. כתובת האתר: www.klik.co.il

תאריך:  01/01/2008   |   עודכן:  01/01/2008
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
רשימות קודמות
אורית סלעי
- הודעה מטעם AUTO DEPOT
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם תכשיטי קורל
שגית אופיר
- הודעה מטעם סופר קרמיק
משרד התעסוקה
- הודעה מטעם משרד התעסוקה
דוד רוטנר
- הודעה מטעם יד שרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il