X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורנג'
▪  ▪  ▪

orange‏ וחברת Oberon, משיקות היום אתר משחקים חדש ובלעדי - orange games‏, המאפשר לראשונה למשתמשים בישראל להוריד את מיטב משחקי ה-PC בתחום ה-casual gaming למחשבם האישי.
האתר פותח במשותף על ידי orange ו-Oberon, ויתעדכן באופן שוטף במשחקים החדשים והאטרקטיביים ביותר. המשחקים שפיתחו עשרות ספקי תוכן שונים, יופצו על ידי חברת Oberon, המובילה כיום את שוק ה-casual gaming בעולם.
משחקי ה-casual הינם משחקים פשוטים וקלים ללימוד, אך יחד עם זאת מאתגרים וממכרים. באתר החברה יוצעו למעלה מ-100 משחקים להורדה בגרסתם המלאה. המשתמשים יוכלו ליהנות מחוויית משחק באיכות גבוהה על מסך מלא ומשלבי משחק חדשים אותם יוכלו לשמור.
את כל המשחקים ניתן יהיה לנסות בחינם. כמו כן יוצעו עבור חלק מהמשחקים גרסאות סלולאריות להורדה בתשלום. בין המשחקים שיוצעו באתר ניתן לציין אתZuma Deluxe , Bejeweled ,Diner Dash ו-Mahjong.
לקוחות אורנג' יוכלו לרכוש מנוי במחיר ייחודי להשקה ולמשך 6 החודשים הראשונים של 19.90 שקלים לחודש, להוריד ולשחק בכל המשחקים באתר ללא הגבלה וללא התחייבות. התשלום על השירות יתבצע באמצעות המכשיר הסלולרי.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange, אמר כי "זהו שלב נוסף בהתפתחות עולם התוכן של orange הממשיכה להוביל את השוק עם שירותים חדשניים.
כחלק מהמובילות שלנו בתחום התוכן, אנו מרחיבים את היצע משחקי ה-casual גם לעולם ה-PC ומציעים ללקוחותינו מוצר איכותי ואטרקטיבי בשיתוף עם החברה המובילה בתחום בעולם. האתר החדש מהווה פריצת דרך, מתוך תפיסה כי חווית הלקוח היא העניין המרכזי, בכל פלטפורמה בה יבחר לשחק. האתר פותח בדגש על מגוון המשחקים האטרקטיבי ביותר, נוחות שימוש ובתמחור אטרקטיבי.
עוד הוסיף פז כי "תחום משחקי ה-casual‏ תופס תאוצה משמעותית בעולם. משחקים אלו פונים בעיקר לקהל רחב של משתמשים אשר לא מגדירים את עצמם כגיימרים. הקשר שלנו עם הלקוחות ובדיקת דפוסי השימוש שלהם, אכן מראה כי קהל היעד בתחום המשחקים התרחב משמעותית בשנים האחרונות, וכולל משתמשים מבוגרים יותר ובתוכם אחוז גדול של נשים. עד היום לא קיבל קהל זה מענה איכותי ונאלץ להסתפק בגרסאות משחקים חלקיות ובאיכות נמוכה. אתר orange games החדש מציע לראשונה מענה אמיתי לקהל זה."
עופר ליידנר, ממייסדי oberon: "אנחנו שמחים להשיק את המוצר שלנו, לראשונה בישראל, בשיתוף עם רשת סלולרית מובילה- orange. לאורך כל הדרך, השותפות שלנו עם orange בזירת המשחקים הסלולריים היתה מוצלחת. כעת, אנו שמחים לקחת חלק בהרחבת פלטפורמת המשחקים המוצעת כיום ב-orange על גבי PC, ולהשיק ביחד את אתר orange games, המאפשר לכל לקוח ליהנות ממשחקי casual איכותיים במחיר אטרקטיבי ללקוח."

תאריך:  07/01/2008   |   עודכן:  07/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי טיריפינטו
- הודעה מטעם מרוול קוסמטיקה
דנה אדמוני
- הודעה מטעם הוט
רונן הלל
- הודעה DO IT מטבחים
נעמה נורמנד-גנץ
- הודעה מטעם מי עדן
שרון קביליו
אתר הספורט ONE רכש את זכויות השידור של ליגת העל בכדורגל    שידורי המשחקים לא יועברו בשידור חי אך יעודכנו באתר מיד עם סיום השידור הטלוויזיוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il