X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרייזלר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מכשירי תנועה, יבואנית קרייזלר, ג'יפ ודודג', משיקה את מכונית הקרייזלר סיברינג החדשה.
הסיברינג, אשר שמה הוא כשם מסלול המרוצים המפורסם בארה"ב, נבנתה בהשראת מכונית הקונספט AirFlite של קרייזלר, שהוצגה בתערוכת המכוניות בז'נבה ב-2003. היא ממשיכה את דרכה של ה-C300 הייחודית ומייצגת נאמנה את תנופת החדשנות של מותג קרייזלר .
הסיברינג מובילה בעיצוב מעודן, ביצועים מעולים ונסיעה נוחה ושקטה. היא מצטרפת לדור החדש של קרייזלר ומחזקת את נוכחותו בשוק העולמי, שם גדלות מכירות קרייזלר בהתמדה.
למכונית עיצוב חיצוני אלגנטי, פנסים גדולים ומרובעים וגריל אופייני עם הסמל של קרייזלר. קווים דינאמיים מעוצבים על מכסה המנוע ובצדי המכונית מתחברים לפנסים אחוריים רחבים, וגג מקומר וגבוה. הסיברינג מתהדרת בגלגלי אלומיניום מהודרים בקוטר 18 אינץ' (הגדולים בקבוצה), אשר משפרים את בטיחותה, וצמיגים בגודל 215/55R18.
לסיברינג מנוע בנזין V6 2.7 ליטר, תיבת הילוכים חדשה 6 הילוכים AutoStick ומעטפת בטיחות ברמה המתקדמת ביותר: כלוב בטיחות מחוזק עם קורות הגנה בצידי הרכב, ABS - מערכת למניעת נעילת גלגלים, Brake Assist - מערכת עזר ללחץ בלם, ESP - מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, Traction Control - מערכת בקרת אחיזה, מערכת בקרת לחץ אויר בצמיגים עם צג לכל גלגל בנפרד במחשב הדרך, 6 כריות אויר רב שלביות, כריות צד במושב הנהג והנוסע, עוגני אבטחה למושב תינוק, חגורות בטיחות עם 3 נקודות עיגון לנוסעים מאחור.
לוח המחוונים של הסיברינג שואב את השראתו מסמל הכנפיים של קרייזלר, מתמקד בפרטים הקטנים ומבטא קו עיצוב מודרני, אלגנטי, נקי וברור: גימור מהודר בכרום ודמוי עץ בקונסולה המרכזית ובדלתות, מושבי עור דו גוניים מהודרים, מושבים קדמיים מחוממים, גלגל הגה מהודר בגימור משולב עור ודמוי עץ וחלון שמש חשמלי.
סביבת הנהג ותא הנוסעים מתקדמת ומאובזרת מאד: מתקן לכוס הנהג שומר חום עד c◦60 ומקרר עד c◦1.6, מערכת שמע איכותית BOSTON ACOUSTIC PREMIUM הנשלטת מגלגל ההגה, מערכת בקרת שיוט, מערכת אזעקה מקורית, מזגן עם בקרת אקלים, מחשב דרך הכולל מד טמפרטורה חיצונית ומצפן.
בסיברינג החדשה שיפורים רבים, בין היתר, במרחב של הנהג והנוסע שלידו: הנהג יושב ב-64.6 מ"מ גבוה יותר, ישיבה המאפשרת כניסה נוחה ושליטה טובה יותר על הכביש. למכונית פלטפורמה חדשה עם מרווח סרנים מרשים של 2,765 מ"מ (לעומת 2,743 מ"מ בדגם הקודם).
הקרייזלר סברינג מתחרה במכוניות המנהלים בגודל בינוני: ביואיק לה קרוס, הונדה אקורד, טויוטה קאמרי, סובארו B4, פולקסווגן פאסאט ואאודי A4.
מחירה של הסיברינג הינו 199,900 שקלים.
בשנת 2007 נמסרו כ-1,200 כלי רכב מתוצרת קרייזלר, לעומת 585 שנמסרו ב-2006, עליה של 105%.

תאריך:  08/01/2008   |   עודכן:  08/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il