X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 012
▪  ▪  ▪
קיציס וקליגר [צילום: קוקו]

012 מעלה קמפיין רחב היקף רגל תוכנית ניידות המספרים.
במסגרת הקמפיין מציעה החברה לצרכנים לעבור לקו הטלפון הביתי של 012, עם מספר הטלפון הקווי שלהם, כאשר החברה מטפלת בכל תהליך הניוד.
המצטרפים לשירות הטלפון הקווי של 012 ייהנו מקו טלפון ביתי ללא דמי אחזקה ובתעריפים משתלמים. הקמפיין התדמיתי בכיכובם של איל קיציס ודוד קיגלר יעלה בערוצי המדיה השונים בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים.
החברה קוראת לצרכנים להצטרף לשירותי הטלפון הקווי שלה במסגרת תוכנית ניידות המספרים, ובכך מציעה: קו טלפון ביתי ללא דמי אחזקה, תעריפים זולים לדקת שיחה ושירותי ערך מוסף כמו תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה וכד' חינם.
על הקמפיין
לאחר יום עבודה מפרך חוזר איש המערות איל קיציס אל המערה ושם מחכה לו הפתעה. כך נפתח סרט הפרסומת החדש של 012, אשר כולו בשפה שרק אנשי המערות מבינים. בסרט מנהל קיציס דיאלוג עם "אשתו" (קיגלר) על ארוחת ערב, חשבון טלפון, וחמותו. וכיצד מניידים את מספר הטלפון.
יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012: "תוכנית ניידות המספרים, המאפשרת לצרכן לעבור בין החברות השונות עם מספר הטלפון הקיים שלו, כולל הקידומת וללא כל עלות, מקדמת את התחרות בענף התקשורת. 012 מציעה כיום את החלופה המתקדמת והאטרקטיבית ביותר בשירותי הטלפון הפנים ארציים. מהלך זה ממשיך את האסטרטגיה של 012, להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת, ולהרחיב את סל שירותי התקשורת אותם היא מספקת. צרכן אשר יעבור לשירות הטלפון הקווי של 012 ייהנה מהתעריפים הזולים ביותר ומחסכון של עד אלפי שקלים בשנה בחשבון הטלפון הביתי, תוך שמירה על מספרו הקודם."
קמפיין התדמית, הינו באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובם של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, אשר מופיע הפעם בסרט כאיש המערות, ודוד קיגלר, שחקן הבימה וכוכב הרצועה המשחק את אשתו. הקמפיין יעלה כאמור בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים.

תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי בן-חורין
- הודעה מטעם הקואליציה למען בריאות הנפש
שלומית שרביט
- הודעה מטעם תיאטרון נטלה
נופר גורן
- הודעה מטען קפה ג'ו
דנה אלה בן ארי
- הודעה מטעם אל על
הילה אפרתי
- הודעה מטעם מתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il