תנובה שף יוצאת בשיווק הסדרה המורחבת של מוצרי אוליביה גורמה לשוק המקצועי.
המהלך כולל הוספת טעמים חדשים של רטבים וממרחים למגוון והגדלת אריזות רטבי הבישול והרטבים המיועדים לסלטים וכריכים לתכולה של 5 ליטר, בהתאמה לצורכי שוק זה. כמו כן פותחו משאבות לחיצה מיוחדות, המותאמות במיוחד לאריזות הרוטב החדשות, והופכות את השימוש ברטבים לקל ופשוט יותר מאי פעם.
במסגרת ההשקה המחודשת של מוצרי אוליביה גורמה לשוק המקצועי משיקה תנובה שף רטבי בישול חדשים: רוטב צ'ילי מתוק ורוטב טריאקי; ורטבים חדשים לסלט ולכריכים כולל רטבים דלי קלוריות: ויניגרט ועשבי תיבול, אלף האיים לייט וחרדל ודבש לייט. כמו כן יוצאת תנובה שף עם ממרח פסטו בזיליקום וצנובר מצונן, שהוא בעל טעם עשיר וטבעי. הממרח החדש מוצע, כיתר מוצרי הממרחים של אוליביה, באריזת 1 ק"ג. מוצרים חדשים אלה נוספים על המוצרים הקיימים בסדרה, ומרחיבים עוד יותר את האפשרות של כל שף להפגין יצירתיות ומקוריות בקלות.
"פיתוח הטעמים החדשים בסדרת מוצרי אוליביה גורמה לשוק המוסדי פותחה תוך התמקדות בצורכי השפים בענף המזון במטרה להרחיב את מגוון טעמי המוצרים ופותרים את סוגיית הגיוון עמה מתמודדים השפים בענף. הרטבים החדשים פונים לקהלי יעד שונים, החל באלו המעדיפים טעמים פיקנטיים מהמערב ומהמזרח וכלה בשומרים על משקלם וצורכים מוצרים מופחתי קלוריות", מסרה דגנית אשד-פרישקו, מנהלת תחום באגף השיווק בתנובה שף.
"האריזות המוגדלות של מוצרי הרטבים, מאפשרות לשוק המקצועי לחסוך זמן רב בהכנת המנות בזכות מזיגה נוחה ומהירה, ליהנות מחיסכון בפחתים ומניצול יעיל יותר של המקום במקררים. האריזות המוגדלות פותחו במיוחד בכדי לענות על צרכי התפעול במטבח של השוק המקצועי, שנאלץ עד כה להשתמש בבקבוקי רוטב קטני מידות, שלא התאימו בהכרח לצרכיו", הוסיפה.