X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

תשלובת החלב של תנובה יוצאת במבצע אסטרטגי לחיזוק ערך הבריאות וקידום אורך חיים בריא בקרב צרכניה.
במסגרת המבצע חברה תנובה לשתי חברות המובילות בתחומן ומשלימות אחת את השניה לערך הבריאות - שומרי משקל ומגה ספורט. עוד, קונים חמישה ממוצרי תנובה המנוקדים על-פי שיטת הנקודות של שומרי משקל ומקבלים ערכה לחיים בריאים ומבחר הטבות מתנת שומרי משקל ומגה ספורט וכן משתתפים בהגרלה על חופשות ספא מפנקות באירופה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב של תנובה: "כל גוף מביא למבצע ערך המוביל את הצרכן לשמירה על אורך חיים בריא ומאוזן. תנובה מביאה את המוצרים הטבעיים והבריאים , המתכונים וחווית המזון, שומרי משקל מביאה תפריט אכילה מבוקר ומאוזן ומגה ספורט מידע ומוצרים על כושר וחיים אקטיביים כתנאי הכרחי לשמירה על אורח חיים בריא."
שיתוף פעולה מיוחד זה מדגיש את החשיבות של שילוב תזונה נבונה עם פעילות גופנית הכרחית לאורך חיים בריא ומאוזן ומאפשר לתנובה כחברת המזון הגדולה בארץ לעזור לכל לקוחותיה ליהנות מתכנון יומיומי של תפריט אכילה מבוקר ובחירה בין מוצרים בקלות ובנוחות. תנובה מרוצה משתוף הפעולה ומדווחת על עליה במכירת מוצריה המנוקדים.
על הקמפיין:
תנובה תעלה קמפיין טלוויזיה בהיקף השקעה מדווח של מיליון שקלים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הסרטון הינו המשך לסרטון הראשון ומציג סיטואציה הומוריסטית, מעין מקינג אוף לקונספט של האירוביזיון, בתום האירוויזיון השופטים נזכרים לספר לקהל על המבצע החדש מבית תנובה (שיטת הנקודות של שומרי משקל).

תאריך:  22/01/2008   |   עודכן:  22/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם קניון קריית אונו
רוית בראומן
- הודעה מטעם מדיליין
דוברות בזק
- הודעה מטעם בזק
- הודעה מטעם רול ייעוץ פנסיוני
מיטל רוזנר
- הודעה מטעם יקבי כרמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il