X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪

'שירותי בריאות כללית' עולה בקמפיין לקידום אתר האינטרנט - אתר הבריאות המקיף והרחב ביותר בהיקף התכנים והשירותים הניתנים לכל המשפחה.
הקמפיין, שיחל ב-24 לינואר 2008, מקדם את התכנים העדכניים שמוגשים באתר בתחום הבריאות, השירותים והכלים הקיימים באתר לקבלת מידע אמין בנושאי הבריאות. המסר המרכזי הוא: 'אתר הבית לכל המשפחה', הכתובת המקצועית והמוסמכת ביותר לקבלת מידע רפואי, מקור לתוכן מקצועי הנשען על פאנל מומחי הכללית מכל תחומי הבריאות והרפואה הכותבים בו.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'ראובני-פרידן', בטלוויזיה ברדיו ובאינטרנט למשך שבועיים וחצי בתקציב מדווח של 2 מיליון שקל.
אתר הכללית זכה במגוון פרסים בינלאומיים כגון: מקום ראשון בתחרות WEBY AWARDS בפעם השלישית ברציפות, כאתר הבריאות הטוב ביותר. דירוג האתרים הבינלאומי Comscore דרג אותו כאתר הבריאות הנצפה ביותר בישראל ועוד.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות ב'כללית': "התוכן הבריאותי תופס תאוצה אדירה ברשת האינטרנט והופך להיות מקור מידע משמעותי עבור אנשים. הציבור צורך יותר שירותים ומידע בריאותי דרך האתרים ומנועי החיפוש. לאור זאת אנו פועלים כל העת להרחיב את המידע והשירותים באינטרנט לנוחות לקוחותינו והגולשים בכלל. האינטרנט הפך לכלי רב עוצמה להעברת מידע מפולח המסייע ללקוח בקבלת החלטות לגבי בריאותו.
האתר הינו מכשיר אסטרטגי ליצירת דו-שיח עם לקוחותינו ואנו מקדישים משאבים רבים לפיתוח כלים מתקדמים ותוכן עדכני. בעידן של הצפת מידע בריאותי, אנשים מחפשים מקורות מידע אמינים ומוסמכים. ה'כללית' כארגון הבריאות הגדול במדינה מעמידה את הידע הבריאותי והרפואי שיש לה באמצעות מיטב אנשי המקצוע השוקדים על תכנים עדכניים ומהימנים. לכתיבת התכנים באתר שותפים כ-60 מומחים השותפים גם לניהול מגוון פורומים ומתן מענה לשאלות הגולשים.
כל גולש המעוניין במידע בריאותי יכול לגלוש וליהנות מהשירות ולקבל מענה לשאלות בנושאי בריאות ורפואה. לקוחות הכללית יכולים גם ליהנות משירותים כגון: הזמנת תורים, קבלת תוצאות מעבדה ועוד.
חמודי גולש לקבל תשובות
בסרטון הטלוויזיה החדש, נראים חמודי ואמא גולשים באתר הכללית. חבר של חמודי מגיע ושואל למעשיו של חמודי חמודי מסביר כי בודק מול מומחי הכללית "איך לא להדבק מילדים מצוננים...". הסיטואציה מדגימה את הקלות והנגישות למידע ולמומחים באתר הכללית.
קרדיטים קמפיין אתר הכללית
משרד פרסום: ראובני פרידן
קופי- לורה רוזנפלד
ארט - גלי גולדברג-דיבון
מפיקה - ג'ני נודלמן
מנהלת הפקה - רינת קינן
תקציבאית - ענת איתן
מנהלת לקוחות - עמית זיו
מנהל קריאטיב - מוטי בן בכר
סמנכ"ל קריאטיב ולקוחות - ניב חורש
במאי - גבי ביבליוביץ
אנימציה - סטנגה
פוסט+ סאונד - ברודקאסט
כללית:
מנהל מחלקת תקשורת שיווקית: גיא אבן
מנהלת פרסום: ענבר זך

תאריך:  23/01/2008   |   עודכן:  23/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il