X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון לב המפרץ
▪  ▪  ▪

מתיחת הפנים של קניון לב המפרץ נכנסת להילוך גבוה, לקראת השקתו המחודשת בעוד פחות מחצי שנה. הנהלת הקניון נמצאת כעת במגעים מתקדמים עם גורמים מובילים בארץ בתחום המסעדנות להשכרת שטחים לצורך הפעלת מסעדות ובתי קפה במקום.
בימים אלה חתמה ההנהלה עם המסעדן איציק אדרי, הבעלים של Temple Bar - Irish Pub ו-Black Bar 'n' Burger, על עסקה גדולה, שבמסגרתה לפאב ולמסעדה יהיו מעתה אחים-תאומים במתחם הבילוי של הקניון המתחדש, ראשונים מסוגם באזור הצפון.
הסניף החדש של Temple Bar-Irish Bar ישתרע על 330 מ"ר ואילו מסעדת Black Bar 'n' Burger, שתוקם בסמוך לו תשתרע על 370 מ"ר. דמי השכירות החודשיים עומדים על 40 דולר למ"ר או על 7% מהפדיון ובנוסף 12 דולר דמי ניהול. החוזה מתייחס לשלוש שנים עם אופציה להארכה בשתי תקופות זהות נוספות.
בהקמת שני האתרים יושקעו בסך-הכל כ-1.8 מיליון דולר. את התפריטים "בישל" השף והשותף ב-Black Bar 'n' Burger, צחי בוקששתר, ועל העיצוב הופקד המעצב מיקי הייבלום, המלווה את Temple Bar - Irish Pub ו-Black Bar 'n' Burger מיום הקמתם.
אמיר דואניס, סמנכ"ל מו"פ ונכסים בשופרסל, מבעלי הקניון: "Temple Bar-Irish Pub ו-Black Bar 'n' Burger - יהיו גולת הכותרת של אפשרויות הבילוי הקולינריות בקניון החדש, ואנו רואים בפתיחתם נדבך חשוב בהפיכתו למרכז הבילוי המוביל של אזור הצפון. אתרי אוכל בסדר גודל כזה, הן מבחינת שטח והן מבחינת השקעה כספית, הצפון עוד לא ראה. המטרה שעומדת לנגד עינינו היא ליצור לראשונה באזור מתחם בילוי קולינרי איכותי ברמת מחירים אטרקטיבית, המשתלב עם מגוון אפשרויות הבילוי האחרות שיפעלו בקניון עד השעות הקטנות של הלילה, ובראשן קומפלקס הקולנוע הרב-מסכי".
ניצן אריאל, מנכ"ל הקניון, מוסיף: "כמו מתחם המסחר, גם מתחם הבילוי החדש בלב המפרץ ייתן מענה לכל הגילאים - מצעירים ועד מבוגרים. הנגישות הגבוהה של הקניון הן למשתמשים בתחבורה ציבורית והן לבעלי רכב פרטי הנהנים מחנייה חינם, כמו גם היקף ההשקעה חסר התקדים בסידורי האבטחה, שיזכו לגיבוי גם מצד עיריית חיפה, יהפכו את הקניון לא רק למרכז הקניות המוביל באזור אלא גם למתחם הבילויים המועדף בקרב תושבי חיפה והסביבה."
העסקה שנחתמה בקניון לב המפרץ היא חלק מתהליך הפיתוח של שני המותגים - הפיכת Temple Bar Irish Pub לרשת והרחבת הפרישה של Black Bar 'n' Burger. לדברי הבעלים, איציק אדרי, 2008-2009 יהיו שנות צמיחה חסרת תקדים, ובמהלכה מתוכננים להיפתח ארבעה סניפים חדשים של Temple Bar-Irish Pub ועוד שמונה סניפים של Black Bar 'n' Burger במקביל לאלו שייפתחו בקניון לב המפרץ. כל הסניפים יופעלו על-ידי זכיינים.

תאריך:  23/01/2008   |   עודכן:  23/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית פריד
- הודעה מטעם מדעטק
איריס זילברמן
- הודעה מטעם לנקום
אודליה ממן
גלריה של בכירי המשק ייקחו חלק פעיל בפאנלים והרצאות מקצועיות בוועידה השנתית הראשונה שתעסוק במכירות בישראל
בני קימרון
- הודעה מטעם ניאופרם
אורי גורן
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il