בנק מזרחי-טפחות מעלה קמפיין פרסומי לחשבון מנהלים תוך דגש על הטבת כרטיס אשראי פלטינום ללא דמי חבר למשך 3 שנים.
שירות חשבון מנהלים, אשר הושק לאחרונה, נועד לענות על הצרכים הייחודיים של המנהלים ומציע תפיסת שירות חדשה בניהול חשבון העו"ש, הכוללת יעוץ מקצועי אישי בכל קשת הפעילות הפיננסית, הצעות-ערך בנקאיות ייחודיות ושירות לה-קונסיירז מפנק במיוחד.
הקמפיין הנוכחי ממשיך את הקו של קמפיין ההשקה ומדגיש את האפשרות לקבלת כרטיס אשראי פלטינום ללא דמי חבר למשך 3 שנים. במסגרת הקמפיין תוצג האפשרות ליצירת קשר באמצעות המוקד טלפוני של חיוג באותיות: 1-800 מנהלים, שבו תינתן האפשרות לקבל מידע ומענה לשירותים בנקאיים שוטפים וייחודיים לחשבון מנהלים.
החשבון מעניק לצד הטבות בנקאיות אטרקטיביות, גם תפיסת שירות ייחודית, טיפול יזום בצרכיו הפיננסיים של הלקוח ומענה לצרכיו האישיים של המנהל. ההצטרפות לחשבון המנהלים אינה כרוכה בתשלום אלא כפופה לעמידה בתנאי הסף של משכורת בגובה 12 אלף שקלים ליחיד, או 17 אלף שקלים לזוג. בנוסף יאפשר הבנק ללקוחות חדשים לקבל אחת ממתנות ההצטרפות כגון: הלוואה ללא ריבית והצמדה בסך 30 אלף שקלים או מענק הצטרפות בסך 1500 שקלים או פטור ממסלול עמלות לשלוש שנים.
סמנכ"ל השיווק של הבנק, נעמה גת ציינה, כי "אלפי לקוחות כבר הצטרפו ל "חשבון מנהלים". הקמפיין הקודם שהתמקד בשירותי הקונסירז' שמציע חשבון מנהלים זכה לאחוזי זכירות ואהדה גבוהים במיוחד והוביל לכך שמאות לקוחות נרשמו לשירותים אלו. הפעם בחרנו לשים את הדגש על כרטיס הפלטינום, וזאת בעקבות בדיקות שהראו כי הלקוחות תופסים הטבה זו כבעלת ערך גבוה במיוחד."
הקמפיין, שעלותו 2.4 מיליון שקלים, הופק על-ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, וכולל תשדירים בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות הכתובה, וילווה בפעילויות BTL נוספות.