X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נירלט
▪  ▪  ▪

חברת נירלט יוצאת בימים אלו במהלך שיווקי חדש לקראת פסח ומשיקה את הצבע המוכר והאהוב באריזה חדשה - אריזה מלבנית, בתכולה של 5 ל' למוצרי הנירוקריל סופר ונירוקריל 2000. האריזה החדשה נוחה יותר לשימוש ונשיאה, תהיה תחת המיתוג של נירלט ותימכר בפריסה ארצית הן בחנויות הפרטיות והן ברשתות העשה זאת בעצמך.
קהל היעד העיקרי הינו הצרכן הפרטי "העושה זאת בעצמו" על-מנת להפוך את חווית הצביעה לנוחה וקלה יותר. המהלך יגובה בתצוגות יחודיות בחנויות המרכזיות וברשתות השיווק.
אראל ברקאי סמנכ"ל השיווק ציין כי "לאחר שערכנו סקר צרכנים ובדיקה מעמיקה של אריזות שונות בשווקים שונים בעולם, הגענו למסקנה כי האריזה המלבנית הינה המתאימה ביותר לצרכי הצרכן, הן בנוחות הנשיאה והן במהלך העבודה. נירלט כחברה שחרטה את החדשנות על דיגלה תמשיך לחפש ולפתח רעיונות חדשנים, הן בתחום המוצרים, הן בתחום האריזה והן בתחום התצוגה כאשר הצרכן תמיד יהיה במרכז."

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il