דומינו'ס פיצה מדווחת על עליה של כ-35% במכירות בירושלים והסביבה, וכן עליה של כ-25% במכירות בשאר חלקי הארץ. הקנייה הממוצעת למשפחה עלתה מ-2 פיצות משפחתיות, ל-4 פיצות משפחתיות.
יש לציין, כי הרשת נערכה לקראת מזג האוויר הסוער ברחבי הארץ בכלל והשלג בירושלים בפרט, והחליפה את צמיגי הקטנועים לצמיגי חורף. כמו כן, מאז החל השלג בירושלים, דומינו'ס מתגברת את צי הקטנועים בצי רכבים, וכעת מספקת את רוב ההזמנות לאזור זה ברכבים, לבטיחות עובדיה ולשרות לקוחותיה. טרם יציאת השליחים לבית הלקוח, נערכים תדרוכי בטיחות לנהיגה בחורף ובשלג.
מנכ"ל דומינו'ס פיצה, יוסי אלבז, מייחס את הגידול במכירות להסתגרות האנשים ביתם במזג האוויר הסוער והקר. תרבות האכילה, החלה להתבסס על הזמנת משלוחים הביתה ולא על שהייה מחוץ לבית. עוד נמסר, כי בכוונת הרשת לעמוד בהתחייבותה לספק את מגוון מוצריה במסגרת 30 דקות, אלא אם מדובר בתנאי מזג אוויר קשים ביותר, אשר לא יאפשרו תנועה סבירה.