X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גרנד קניון חיפה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, מקיים את מכירות סוף העונה, תחת השם stop sale (סטופ סייל), במסגרתו יינתנו עד 90% הנחה על קולקציית החורף של המותגים המובילים בקניון. ה-stop sale יתקיים בגרנד קניון בין התאריכים ה- 12.2.08-14.2.08.
במסגרת ה-stop sale יימכרו ב-90% הנחה פריטי אופנה ואביזרי אופנה של קולקציית חורף 2008 של מותגי האופנה המובילים בקניון. מדובר בקונספט חדש אשר מאפשר לצרכן ליהנות מצד אחד מסחורת חורף איכותית של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומצד שני מאפשר לרשתות לחסל סחורות מהמחסנים ללא צורך לשחוט את מחירי עונת האביב המתחילה בקרוב. כמו כן יכלול ה-stop sale מכירות של עד 90% הנחה על מוצרים מתחומים שונים, כמו: בשמים, קוסמטיקה, ספרות, איפור ועוד.
לרגל השקת הקונספט החדש יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000 דולר, כולל שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע וקופונים שיופצו ב-100,000 אלף עותקים. הקמפיין יפנה גם למגזר הרוסי ולמגזר הערבי.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי: "הסטופ סייל מתקיים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקניון ומאפשר לנו להציע ללקוח לצד התמהיל העשיר של המותגים, גם מחירים אטרקטיביים ככל האפשר, מעבר למכירות סוף העונה הנהוגות בכל מקום."
עוד מסר סביון כי ב-stop sale ישתתפו מעל ל-90% מחנויות הקניון. לדבריו: "מדובר בהיענות חסרת תקדים בהיקפה, דבר המבטיח לצרכנים ליהנות מתמהיל רחב של מותגים ומוצרים.

תאריך:  04/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il