X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כצט
▪  ▪  ▪

חברת התרופות כצט חתמה על עסקת פרסום שנתי למותג פמינה באמצעות המדיה של חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים ובעלת זיכיון בלעדי לפרסום במקומות בילוי מובילים בארץ ובחדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית.
העסקה השנתית שנחתמה בימים אלו כוללת פריסה דו חודשית של כ-300 מקומות בילוי מועדפים על הנשים צעירות בגילאי 18-35 ופריסה משלימה בלמעלה מ-100 חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית. שווי העסקה מוערך בחצי מיליון שקל.
מיפוי דפוסי התנהגות חדשים ועליה במודעות הנשים לטיפוח המראה והגוף, איכות חיים ושיפור כושר גופני הביאו את מחלקת השיווק של כצט לטפל במותג פמינה באמצעות קמפיין תקשורתי מתגלגל הנשען על הסלוגן "הטיפוח שלך מתחיל בפמינה".
אופי הקמפיין גובש על בסיס סקר עמדות ודפוסי צריכה מקיף שערכה כצט בקרב נשים צעירות בגילאי 18-35. ממצאי הסקר מיקדו את הפעילות התקשורתית במקומות בילוי מועדפים בקרב רוב הנשים שהעידו שהן מעדיפות לבלות בבתי קפה, מסעדות, חדרי כושר וסטודיו לעיצוב הגוף.
אתי בן דויד גורני ,מנהלת תחום מוצרי צריכה ו-OTC מציינת, כי חדירת מוצרי היגיינה נשית לישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי ונובע משילוב של אורח חיים עירוני מודרני ומזג אוויר ים תיכוני. "כמובילת הקטגוריה לקחנו בפמינה לחנך את הצעירות הישראליות לטיפוח אינטימי ולשימוש בתחליבי סבון נשיים על בסיס יומיומי. החיבור למקומות בילוי כמדיה ולרגע האינטימי בשירותים הוא אך טבעי והגיוני, בעיקר שמדובר בקהל המורכב בחלקו מחיילות וסטודנטיות הזקוקות למוצרים אלו על בסיס יומיומי בשל סדר יומן והשינה במגורים צבאיים או במעונות."
בשלב שני יעסוק הקמפיין בפעילות הסברה ומודעות לטיפוח ובפרט לטיפוח האינטימי, תוך הדגשת החשיבות של מוצרים ייעודיים להשגת התוצאות הרצויות.

תאריך:  07/02/2008   |   עודכן:  07/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il