9.000.000 בקמפיין חדש הממשיך את הקונספט הקריאטיבי החדש אשר הושק לפני כחודש.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, והפעם מפגיש הסרטון את דויד (הכי טוב) בגילומו של השחקן משה אגבי עם שחקן הכדורגל מאור בוזגלו, ומירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.
הסרטון מתאר את דויד המשכנע את מאור בוזגלו כמה פשוט לעבור קבוצת כדורגל בעודם יושבים בבית קפה וכתבת הספורט מירי נבו מצוטטת לדבריהם. מאור קצת מתלבט ואומר ש"לא נעים לו": אבא חבר של המנג'ר. דויד מסביר למאור שלעבור קבוצת כדורגל זה כמו לעזוב סוכן ביטוח. גם סוכן הביטוח מכיר את אבא ואת הדוד, אבל שאתה עובר ל-9 מיליון אתה מבין שחסכת כסף. כתבת הספורט מצהירה על הכותרת החד-משמעית: עוברים ל-9 מיליון וחוסכים כסף: זה פשוט וזה קל.