מותג קרלסברג יוצא במהלך שבמסגרתו יושק בקבוק 330 מ"ל מרהיב וחדשני שיחליף את הבקבוק הקיים. במסגרת המהלך יעלה קמפיין ב-T.V אשר הופק על-ידי סאצי אנד סאצי לונדון המדגיש את העיצוב החדש של הבקבוק ואת הייחודיות שלו.
השקת הבקבוק החדש ברשתות השיווק תשלים את המהלך שהחל ב-2006 עם השקת הבקבוק בפאבים והברים. שינוי האריזות הוא חלק מתוכנית כוללת של Carlsberg העולמית ליצירת זהות מותגית אחידה, עקבית וברורה בשווקים השונים בהם משווק המותג, אשר מתחילה במוצר עצמו. במסגרת זו, השוק הישראלי כולו יעבור לבקבוקי 330 מ"ל חדשים מתוך ידיעה כי זהו אלמנט חשוב נוסף אשר תומך במיצוב הפרימיום של המותג קרלסברג.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: "אנו בקרלסברג מחויבים תמיד לעדכניות ואיכות. מהלך זה, מעמיד אותנו בקדמת החדשנות בתחום בו אנו פועלים. בהשקת הבקבוק לרשתות השיווק אנו משלימים את המהלך המוצלח בהכנסת הבקבוק לפאבים שהתחלנו ב-2006."