רשת אופנת בגדי הים Glick יוצאת לראשונה בתולדותיה בקמפיין פרסומי, בניצוחו של משרד הפרסום ירקוני בן-נתן.
הדוגמנית הישראלית מירי לוי, נערת ישראל לשנת 2003, נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ לשנת 2008 של רשת אופנת בגדי הים הישראלית, Glick.
לוי, בעלת המראה הכל-ישראלי, תהיה הפרזנטורית של הקמפיין, שיכלול, בין היתר, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני נשים ותרבות, אתר אינטרנט, שילוט ופוסטרים בנקודות המכירה וכן שלטי חוצות.
האיים הקריביים, ניו-יורק ואלסקה הם רק חלק מהלוקיישנים בהם צולם הקמפיין, שהקונספט הכללי שלו נע סביב היכולת של כל אישה להיות גדולה מהחיים ולמעשה ממש ללכת על המים ושל הקיץ להיות סופר-קיץ. סך כל ההשקעה בקמפיין העונתי, 500,000 שקלים.
לבנת ספיר, מנהלת השיווק של גליק: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת הפרסום במהלך העונה הקרובה. מירי לוי היא דוגמנית נגישה,אל מזגה ומראה כל ישראלית מתחברת מייד ועל כן, היא מתאימה לקהל היעד, משרתת את ערכי המותג ומגישה את הדגמים בצורה המיטבית."