X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מבית יוניליוור משיקה קמפיין למוצר הדגנים לילדים שוגי כוכבים הפונה לאמהות. בקמפיין הושקעו כ-2 מיליון שקלים.
שוגי כוכבים אשר פותח בהתאם לעקרונות הויטאליטי של יוניליוור, מציע דגנים לילדים עשירים בסיבים תזונתיים, מכילים דגנים מלאים בכל כוכב ובמתיקות מעודנת, כל זאת תוך שמירה על הטעם האהוב על הילדים.
שוגי כוכבים, הושק ביוני 2007 וזכה להצלחה רבה. היום מהווים דגני שוגי כוכבים 30% מכלל דגני שוגי והביאו לגידול באחוז החדירה של תחום דגני הילדים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, פונה ישירות אל קהל האמהות ומציע להן פתרון לקושי המוכר כמעט לכל אמא: הרצון לתת לילדים מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים בטעם שילדים ירצו לאכול.
סרטון הפרסומות מציג אמא וילד במטבח. כשהילד מבקש מאמו שוגי כוכבים היא נותנת לו את הדגנים ופונה לקהל האמהות ומסבירה באנגלית מעורבת בעברית (כדי שהילד לא יבין) את יתרונות המוצר.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "שוגי כוכבים פותח בהתאם לאסטרטגיית הויטאליטי (חיוניות) של יוניליוור, המחייבים את החברה לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים שנקבעו על-ידי ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) ומתמודדים עם רמות של סוכר, נתרן (מלח( סיבים תזונתיים וסוגי הדגנים המרכיבים את המוצר. שוגי כוכבים מציע לקהל האמהות ולילדים, דגנים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, עשירים בסיבים תזונתיים, מדגנים מלאים, במתיקות מעודנת ולא פחות חשוב - בטעם שילדים אוהבים.בזכות טעמם האהוב, נחסך מהאמהות הויכוח עם הילדים והצורך בשכנועם להעדיף מוצר זה בשל יתרונותיו התזונתיים".
קמפיין הטלוויזיה ילווה בקמפיין באנרים באינטרנט אשר יפנה לעמוד מידע אודות המוצר ויתרונותיו.
שוק דגני הבוקר - רקע:
שוק דגני הבוקר מוערך בכ-550 מילון שקלים בשנה, מתוכם מחזיקה תלמה בכ-60% נתח שוק. הקטגוריה צומחת ב-10% מדי שנה. תחום דגני הילדים והמשפחה מהווה 50% ממכירות הקטגוריה. שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ-240 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 59%. מותג שוגי, אחד המותגים המובילים את קטגורית דגני הבוקר לילדים עם נתח שוק של 11% (נילסן, כספי, דצמבר 2007).
מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 8 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ-99% מודעות נעזרת ו-50% מודעות בלתי נעזרת. מדובר ברמת מודעות בלתי נעזרת מהגבוהות ביותר מבין מותגי דגני הילדים. בעיני הילדים נתפס שוגי כטעים, כיפי ומהנה לאכילה, ונחשב מדליק ואהוב יותר מדגנים אחרים.

תאריך:  18/02/2008   |   עודכן:  18/02/2008
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
רשימות קודמות
גלית פריד
- הודעה מטעם אלפא
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם TNT
דן מוזס
- הודעה מטעם דליה אנרגיות
רוני הרש
- הודעה מטעם האקדמית תל אביב יפו
דפנה צוקר
- הודעה מטעם הבנק הבינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il