X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מי עדן יוצאת באסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה כוללת של למעלה מ-2 מיליון שקלים תחת הקונספט החדש, המתחבר לנכונות, הדאגה והרצון של כל אחד ואחת מאיתנו להעניק ולתת לקרובים לנו וכמובן לעצמנו - הרבה יותר. לפיכך, את המהלך כולו יוביל הקונספט: "מי עדן. לתת יותר"
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "אמירה זו מתחברת מצד אחד עם הרצון האמיתי של לקוחותינו לתת יותר לכל מי שהם אוהבים, ומצד שני עם הנכונות שלנו כחברה, לתת יותר ללקוחותינו. להיות חדשניים יותר, גמישים יותר, ולכן גם מצליחים וצומחים יותר. ממחקרים שערכנו, עלה כי לאחר ביסוס העובדה כי 70% מגופנו הם מים, הבחירה במי עדן, מבטאת את רצון הצרכן לתת לקרובים לו ואף לעצמו את הטוב ביותר. כמותג המוביל בקטגוריה, הנמצא כמעט בכל בית בישראל, אנו מחויבים להציע לצרכן תועלות אמיתיות ומוחשיות שיאפשרו לו לתת יותר למי שהוא אוהב."
יריית הפתיחה במהלך התקשורתי החדש תבוא לידי ביטוי בקמפיין ראשון ל"מי עדן עד אליך" הפונה לקהל המשפחות, מבית היוצר של באומן בר ריבנאי שיעלה השבוע בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט. הקמפיין מתבסס על סיטואציה משפחתית מוכרת תוך העברת המסר שהורים הרוצים לתת יותר לילדים שלהם, מכניסים בר של מי עדן הביתה.
הסרט ממשיך את שפת השקשוקים של מי עדן, הממחישה את הרעיון ש-70% מגופנו הם מים, בה נעשה שימוש בסדרת הסרטים הקודמים ואשר זיכו את מי עדן בפרסים בתחרויות פרסום נחשבות ברחבי העולם.

תאריך:  20/02/2008   |   עודכן:  20/02/2008
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il