הדיה יוצאת בשלל קמפיינים חדשים בנקודות המכירה.
- קמפיין ראשון למותג הגברים, הוגו בוס, הכולל גם השקה של ידרת מוצרי הוגו ספריי, בקטגוריית בישום. הקמפיין יושק ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: מיתוג חלונות הראווה.
הקמפיין יעלה ברשת סופר פארם, ב-90 נקודות מכירה: במהלך חודש פברואר.
- קמפיין שני למבצע שוקולד קינדר - שק שינה, של חברת ליימן שליסל.
הקמפיין יופיע ב-180 נקודות המכירה בצורה של שלטי צד:
שופר סל, קואופ, והריבוע הכחול במהלך חודש פברואר.
- קמפיין שלישי למותג החדש בישראל, מולר. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: השקת המותג בישראל.
הקמפיין יופיע בנקודות המכירה בצורה של: מיתוג מקרר ובניית יחידות מדף מבודלות בתוך המקררים. היחידות עוצבו במיוחד בצבע הכחול של המותג.
הקמפיין יופיע ברשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות. סה"כ 500 נקודות מכירה. הקמפיין יימשך מספר חודשים.
- קמפיין רביעי לקולגייט. הקמפיין יושק בהשקעה של 10,500 דולר ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: דופן צד.
הקמפיין יעלה ב-130 נקודות מכירה וברשתות הפארם במהלך חודש פברואר.
- קמפיין חמישי למוצרי דיור. הקמפיין יושק בהשקעה של 5000 דולרים ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: מתקן קרמים ייחודי לסדרה, המתקן הוכן במיוחד להשקת הסדרה והותאם לצבעוניות וצרכים העיצוביים של המותג דיור.
הקמפיין כאמור יופיע ברשתות הפארם והמשביר במהלך חודש פברואר.
- קמפיין שישי לדגני הבוקר נסטלה. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: מבצע הגרלת טיסה וחופשת באי - בעקבות עליית תוכנית האי ויופיע בנקודות המכירה בצורה של שלטי צד עם תמונת הקמפיין.
הקמפיין כאמור יופיע ב-250 נקודות מכירה: שופר סל הריבוע הכוח, וקואופ, במהלך חודש פברואר.
- קמפיין שביעי לקרלסברג. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: השקת בקבוק בירה חדש של קרלסברג בו התווית ירדה.
הקמפיין יושק בהשקעה של 12,000 דולר ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: שילוט אורכי למדף.
הקמפיין כאמור יופיע ברשתות השיווק הגדולות והפרטיות במהלך חודש פברואר.